Alla inlägg under oktober 2008

Av Ingelaaaaaa !!!!! - 31 oktober 2008 15:37

ah ska inhandla nu....

är super godis sugen,så börjar redan ikväll med vräkfesten

ska gå igenom lite saker med....

typ som väggar...

o annat,he oskar ska sova ute...eller nåt:S

fy så kallt,snö o is har vi här...

men man ska väl härdas,

sysslar själv me sånt just nu

går riktigt bra:)

puss.

Av Ingelaaaaaa !!!!! - 31 oktober 2008 12:58

 Börjar vänja mej liksom:S

hehe,nä vågade inte sova på hela natten

tittade på minst 50 olika klipp

vissa vill jag aldrig se igen,eller ha här....

hu men denna va ju lite söt.......

avgör själv.puss

Av Ingelaaaaaa !!!!! - 31 oktober 2008 02:21

................................................

....................

...jaha...öööööh,skulle jag skriva nåt?

ok,ok,om du möter någon utan ett leende,

ge han ett av dina.

så ;)

nu ska jag lyssna på go musik igen.

Av Ingelaaaaaa !!!!! - 30 oktober 2008 23:44

är bara så underbart att lyssna på,perfekt tidpunkt på natten.

i mon ska jag färga håret(igen),väljer mellan mörkt o super blont,är ganska häftigt med riktigt korpsvart,fast skulle kanske ändra mej efter en vecka.hm

annars så gör jag nog inte så mycket mer än det vanliga...fortsätta på min typ bok,slänga saker och fundera på vad jag ska ta med mej.

städa, tvätta,skotta snö....

usch har snöat en del ute halt verkar det va som f_ _

ska baka bullar oxå o frysa ner ,så barnen har när jag är borta .

dröm söta drömmar nu önskar jag o mina 4 katter.

kom på en sak är ganska trött på personer som saknar allmänbildning ,hur brett kan man prata med dom???o humorlösa,o personer som tror dom äger,o dom som är rädda för det som är lite udda,o elaka.....o bla bla bla....hehe,nää stop....älskar personer som vågar se,som vågar ge som vågar vara lite udda.....älskar personer som är sej själva,och har skakat av sej dumma principer...så, balance ska det va.Och jag är tänd på drakar...............gå natt.PUSS ;)

Av Ingelaaaaaa !!!!! - 30 oktober 2008 20:23

kan ju inte säja för mycke,men vill inte säja inget heller.

Det man vill ha ska man ju tänka o skapa en bild av.......

önskar jag kunde sätta in en bild så skulle ni förstå...

Får göra ett bild språk i stället,en föreställning om det o

I want you..........

skapa tankar nu o bilder så det blir som vi tänkt,smaka draksvett,o byta drakblod.(saliv i allafall)puss

2 dar kvar till kvastfest,jäklar vad här ska flygas.

Av Ingelaaaaaa !!!!! - 30 oktober 2008 15:17

snöar här idag,ville påpeka det till er som inte visste.

He he snart börjar häxprocesserna,lite här o lite där.....

ska ta det lugnt jag,tror jag......hehe vet man ju inte förståss.

kråknäbbar o spindelnät,fladdermöss,o grodspott........

musblod:O och hemliga ord......hm,vet inte om det går hålla sej ifrån så länge till.

Puss till alla goda häxor,du vet väl att om en wicca kastar förbannelse eller annat ont,får hon det tillbaka 3 ggr om.......så håll er ifrån sånt.....bara goda önskningar o lite bortkollringar o puttar i rätt riktning blir det här.......puss :)

Spelar en av dom bästa låtarna för er som lyssnar,

tröttnar aldrig på den.

Av Ingelaaaaaa !!!!! - 30 oktober 2008 00:17

men man får välja några åt gången.

nightwish är skit bra att lyssna på innan sängen

väcker ju övriga tankar o önskningar ,

fast nu skulle jag ju sova förståss.......

hm...får klura ihop det på nått sätt :P

Lev väl med era drömmar,dom är värdefulla.

PUSSPUSSPUSSPUSSPUSSPUSSPUSSPUSSKYSS

Av Ingelaaaaaa !!!!! - 29 oktober 2008 15:06

grytan måste röras i så är det......ska plocka i lite fler ingredienser.

hur resultatet blir.......

tja det vet man aldrig,

vill man väl inte veta heller i förväg alla gånger.

så bla bla bla och bla...

går över o ser på fina bilder igen.

Ropar när middagen är klar :P

Presentation


"Kvinnor älskar enkla saker här i livet - män."

Omröstning

คุณศรัทธาในชีวิตภายหลังมรณะ
  ใช่
  ไม่ใช่
 ไม่ทราบว่า
  ฉันศรัทธาต่อท่

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<<
Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

leta

veckans ord

EMPATI

 


Ovido - Quiz & Flashcards