Alla inlägg under augusti 2009

Av Ingelaaaaaa !!!!! - 31 augusti 2009 16:52


fy i helvete

kan inte lia det,går inte

sista allra sista dan

sen hela äckliga vintern,VARFÖR????

visst visst ,för att va snäll,september e väl fin den me :S

FAST :D FAST jag gott folk ska ju befinna mej iallafall 3 veckor i chiang mai med omnejd ;) tja är ju bara 3 1/2 månad kvar he he

wow

ha ha o så snurriga jag i djunglen, kommer bli komet krock o galax föreningar o alldeles underbart

jag får va djungelflickan ...får bära mitt vatten krus

heeeela vägen ...till vårat näste :P

tycker detta klippet med djungelflickan e så sött och på thai blir det ännu sötare.

ha en bra sista augusti nu...än några timmar kvar tills ångesten över höst o vinter kommer krypande.

Av Ingelaaaaaa !!!!! - 30 augusti 2009 14:56

vill oxå ha

Free Hugs Chiangmai Thailand

Av Ingelaaaaaa !!!!! - 30 augusti 2009 09:30

ingen tryckte

ingen funderar över livets vara eller icke vara

ni e så tråkiga

jaja,kanske ni bara är blyga o inte vill ge er till känna

fatta om jag söker lite spänning nån annanstans

hur många kommentarer får man...typ bara sanne o nån som irrat sej

fast har ju många googel gäster o hoppsan gäster....och kanske dom vill ut snabbast möjligt

äh,är ledig i dag o på ett högt humör,kan flyga en tallrik eller byggas ett slott,uppdämd energi kallas det...varifrån det kommer????vet ej

men känns ändå som bra adrenalin.



ha en underbar söndag det ska jag :D aaaaah ledig ;)

fast lite plugga måste man

tycker ni ska lära er siffrorna iallafall,555 kolla upp varför, :D :D :D 555

0 Noll - Soon
1 Ett - nueng
2 Två - Song
3 Tre - Sam
4 Fyra - See
5 Fem - Har((utalas HAH,därför 555 när man skickar skratt,bra veta va :D:D:D 6 Sex - Hok
7 Sju - Jed 8 Åtta - Pad
9 Nio - Gao
10 Tio - Sib
11 Elva - Sib et
12 Tolv - Sib Song
13 Tretton - Sib Sam

Av Ingelaaaaaa !!!!! - 29 augusti 2009 08:13

ha ha är ledigt på adelövsmarknad

första tors i september sen urminnes tider

finns allt allt.....jag ska köpa massor :D

skulle ju jobbat men får ledigt,lena ska försöka ordna in nån annan den dag.

Men nu ska jag jobba iallafall snart gå iväg nu så önskar alla en bra dag och tänk på mej,ont i axlarna o allmänt sleten...men går ju denna dan med säkert,i mon e jag ledig,söndag vilodag,då ska man gå till kyrkan ;)

pilen mina vänner pilen dit ska jag :P

Av Ingelaaaaaa !!!!! - 28 augusti 2009 20:37

har ju kattepacket som tur är,oj oj många pussar får dom,speciellt min lilla Eskil...

ja ja nån gång blir det väl min tur med...

nån gång har jag väl en karlslok att pussa på ja med

som jag sagt innan vill inte va ensam...nä usch..

men tar inte vem som helst,måste bli tok kär,he he..annars kvittar det.

hoppas ju på thailand och längtar.

trött,jobba imon igen,trött överallt

så nu god natt med en nattbild från chiang mai

och en ljuv sång.

sov sött nu....hoppas nån drömmer om mej :S nån nån


Av Ingelaaaaaa !!!!! - 27 augusti 2009 17:25

jobbat tills nu,trött o rygg ont...jaja vila lite o kaffe så blir det bättre.

lilla Emilio ska följa med :)han e så söt så o pratar så mycket nu :)

vi ska kolla upp resan ordentligt idag...

oj va spännande det kommer bli,men lite nervös för att åka själv...inte för att träffa han o det..det blir bara kul,o klarar mej med att prata o fråga....

men flyget..........FLYGET...är ju faktiskt lite flygrädd o är så långt...o ska åka inrikes med upp till chiang mai....o tiderna o biljett...tänk om jag missar att åka hem...

måste försöka ha med en del russel-pengar ifall nått skulle hända...ok alla sprutor jag måste ta....hehe nä dom e inget tycker jag.

ska bli min livs resa...haha så glömmer jag säkert kameran.

åh längtar.men e oxå nervös...har fått godkänt av barna..bara eskil som tycker a 3 veckor är alldeles för mycket...o blir ju att fira jul o nyår med thailändare....hoppas dom kan engelska någorlunda....fast va ju i italien o då kunde vi ju inte prata så värst heller,men gick ju bra då...

får skriva en bok om detta sen,tänk få va i regnskogen,bo hos thailändare leva som dom,äta som dom,prata som dom o få träffa EM hoppas det känns så där bra som vi tror :)

Av Ingelaaaaaa !!!!! - 26 augusti 2009 21:48


kanske, så jäkla häftigt....

eller farlig förbindelse

chiang mai i mina drömmar...


ja hur som, här ska jag bada iallafall :)



Presentation


"Kvinnor älskar enkla saker här i livet - män."

Omröstning

คุณศรัทธาในชีวิตภายหลังมรณะ
  ใช่
  ไม่ใช่
 ไม่ทราบว่า
  ฉันศรัทธาต่อท่

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

leta

veckans ord

EMPATI

 


Ovido - Quiz & Flashcards