Alla inlägg under oktober 2009

Av Ingelaaaaaa !!!!! - 31 oktober 2009 20:47

så kom då den slutliga förvandlingen..vår goda vän hade utsetts till att vakta vårt hus..han tog sin roll som en man,Pump daddy gick ut genom dörren,ställde sej på trappan för att ge ljus till vårt hus och bringa lycka....jag kikar ut ibland och frågar hur han mår...bara bra säjer han...han ber om nya ljus ibland och vi byter några historier....

citronen ville hålla sällskap en stund i natt och ja det får han ju...jag hör hur dom skrattar,tror att citronen hade några öl med sejFlörtför en o annan sång har oxå hörts...ja som ni hör har vi det trevligt jag o alla mina vännerKyssKramizar till allaKyss

 

Av Ingelaaaaaa !!!!! - 31 oktober 2009 14:05

wow...hej..så det va du som fanns instängd i pumpan...blev en glad överaskning,ja och inte minnst för våran annars så sura citron,som visade upp en helt annan sida plötsligt...höna pöna blev lite smått kär tror jagFlört

när lampan släcktes satte vi oss alla och lyssnade på våran nya väns historia...oj ojFörvånad ,han hade varit med om en massa hissnande äventyr ...Tungan ute

Del tre kommer för er nyfikna....  

när livet tändes i vår pumpa....

 

vår glada citron,höna pöna och vår nya vän Pumkins Pump daddy....

 

oj oj,spännande värre när vi samlades i mörkrets timma och lyssnade påhissnande historier....;)

Av Ingelaaaaaa !!!!! - 31 oktober 2009 12:03

jo vi hittade ju till slut en pumpa....inte visste vi ju vem han var,vi hade ju inte gett liv till den ännu.

Allt som tiden gick började det framteäda drag av en figur...lite här o lite där.....

vi väntade med spänning vem som skulle komma ut ur pumpan,hur va han? va han snäll eller elak,skulle han bli vår vän eller skulle vi helst vilja bli av med honom????skulle vi ångra att vi tagit in honom i våra liv??????inget visste vi...ni får se i del 2 och 3 hur det går.......      

HI HI ;)

Av Ingelaaaaaa !!!!! - 29 oktober 2009 21:43

Riktigt spöke ???  

lysande ögon underfåtöljenFörvånad,vissa spöken fastnar på kort ,detta gjorde det....hua,har sett ögonen på fler ställen i huset så måste vara hemsökt av just detta spöket...har hört ett konstigt ljud oxå...hm

blev lite rädd nu så måste sätta in en söt bild..

en jätte söt bild på min lilla Eskil,min gullekisse.

Önskar er en god natt,har gäspat hela dagen...börjar nog bli höst trött,brukar få en typ måste gå i ide känsla på sen hösten,borde lyda den men funkar ju inte riktigt i detta samhälle där man måste va aktiv typ 20 timmar om dygnet året om......USCH

Men sov gott nu o söta drömmar,och avslutar dagen med en Eskilbild att bli glad åt.tjingeling

 


Av Ingelaaaaaa !!!!! - 29 oktober 2009 10:13

blev ju lite ledig i dag...va skönt det känns....Glad

men nu e det ju så att jag sov länge och mor min kommer om tio minuterFörvånad

så måste skynda mej...plocka undan lite duscha o massa annat....hmm,men tror inte jag hinner nåt av det,hehe

gör nog inte så mycket tror jag,hon e vanSkrattande

oki,ha det bra idag nu....kram alla prinsar och prinsessor.   ถ้าจะรัก...ต้องรักหมดใจKyss

Av Ingelaaaaaa !!!!! - 28 oktober 2009 17:02

...det bara dök upp i skogen...lite kusligt för man vet aldrig vad skogsvarelser vill,plötsligt sitter man i fällan..

He he detta skulle bli en tjusig hälsningsgest....Obestämd

men ser mer ut som en skadskjuten kråka....hehe eller en mystisk varelse som plötsligt dyker upp från ingenstans och försöker locka in besökare i djupaste skogen till att ätas av dom svarta skuggorna....Förvånad

ja dom svarta skuggorna har ni väl sett nångång? när man går själv, en mörkstig....då kommer dom.....Tyst...   Ja usch ja...ha det bra nu i höst stugorna....och se lite skräckfilmer...det e mysigt deFlörtKram på er.

Av Ingelaaaaaa !!!!! - 27 oktober 2009 19:52

men.......jordgubbsmonstret?????

visste ni det fanns? inte jag heller ....ser ju helt galen ut,som om jag kunde gå genom eld o vatten för en jordgubbe haha,usch vilka skräckbilder man fastnat på...tycker det passade i skräckveckan...detta är en bild jag inte visste togs så är nog ett jordgubbsmonster på riktigt...täck över plantorna när jag kommer,fågelskrämmor hjälper inte...e ju en själv..hehe.

Kram om ni törsTungan ute

 

Av Ingelaaaaaa !!!!! - 26 oktober 2009 21:22

om jag inte visste att det bara va lilla jag skulle jag bli rädd...Förvånadjag ser verkligen  HEMSK ut.

mystisk nattfe´...va lite syftet med kortet,men det blev hemskare än jag trodde,våldnad i skräcktimmen blev mer passande namn...men passar bra i halloween tider,he he....

hua sådana kort man kan få till FörvånadSkrattande

får sätta in fler sådana under veckan,e ju lite kul,är ju skräck-veckaTungan uteså tänkte bjuda på hemska bilder,he he he  

Presentation


"Kvinnor älskar enkla saker här i livet - män."

Omröstning

คุณศรัทธาในชีวิตภายหลังมรณะ
  ใช่
  ไม่ใช่
 ไม่ทราบว่า
  ฉันศรัทธาต่อท่

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

leta

veckans ord

EMPATI

 


Ovido - Quiz & Flashcards