Alla inlägg under augusti 2010

Av Ingelaaaaaa !!!!! - 30 augusti 2010 18:32

  

LYCKY ME  så nu piffar jag till mej lite med ny färg o bubbelbad

 

flyger vid 22 tiden  

    vi ses

med fortsättning  

Av Ingelaaaaaa !!!!! - 20 augusti 2010 18:41

hehe...vi e så cola o söta el hur ;)

ja jag vet inte vad jag ska säja...men detta gänget e det bästa av alla...hihi

 

och vi har o kommer ha massa kul:)

och om en vecka o lite mer  Tong här  ...o vad jag väntar fatta eller :P

Av Ingelaaaaaa !!!!! - 15 augusti 2010 16:36

  haha...inte länge nu...

svårt fatta det e sant...tagit lång tid el inte....vi lärde känna varann i april...ja mars lite....så härligt...och du stannar i 3 månader...så happy...lucky me...oj jag måste måla färdigt o tömma garderoberna till dej :S....i love you Tong  

happy dance:)

Av Ingelaaaaaa !!!!! - 11 augusti 2010 11:27

...ett par dar...mysigt värre :)

massa elda o gilla o vandra....o såg massa fjärilar

NEDRÄKNING  haha....puss


nervös happy om vart annat     

     

och jag tror fjärilarna vi såg flög ner i min mage...

  HA DET GOTT; NU SKA JAG LAGA RIS-SOPPA   KISS TO TONG  

Av Ingelaaaaaa !!!!! - 8 augusti 2010 21:32

smygbloggar...hehe,jag e mest salig...och halvt galen...men ...

      livet blir vad man gör det till...och jag gör mitt på rosa moln...händer igentligen massa just nu..och har hänt massa...men plötsligt hinner jag inte skriva...jäkla sätt igentligen haha...men dom nyfikna får va nyfikna,och dom vetande får va vetande...har haft underbara dagar med sanne o mor har vart här o migrän som vanligt o Tong   o...stadsbesök o imorgon öa...med mor o syster o massa magiskt...o massa kärlek...o massa pengar fattigare...  o jag älskar mitt liv för jag är bra på att va jag....

 

 

ses ...men när...haha...vet jag inte...men lovar lämna besked om det dära :)

Presentation


"Kvinnor älskar enkla saker här i livet - män."

Omröstning

คุณศรัทธาในชีวิตภายหลังมรณะ
  ใช่
  ไม่ใช่
 ไม่ทราบว่า
  ฉันศรัทธาต่อท่

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

leta

veckans ord

EMPATI

 


Ovido - Quiz & Flashcards