Alla inlägg under december 2008

Av Ingelaaaaaa !!!!! - 31 december 2008 17:37

gott nytt år alla ni som hittat in här i dag.....festa stort nu o va lyckliga...2008 va ett bra o troget år ett förverkligandets år ett hitta sej själv år ett vackert år ett resandets år ett ett upptäcks år...ett alldeles underbart år...jag älskade det verkligen....det har banat väg för 2009 med bravur....tack 2008 för ditt fina vackra levande livsår...o välkommen 2009 du otrampade du jungfulika...du har en bra grund att stå på,vi ska hedra dej o följa dej med glädje.Tack 2008-2009 välkommen in i våra liv.

Av Ingelaaaaaa !!!!! - 30 december 2008 13:34

Hehe,jag e lite snurrig tror jag.....men nu va det så att det faktiskt va en lucka, en annandagnyårslucka kvar att öppna....blir en bra start på året de.....hehe,hoppas jag :S....jo det har jag blivit lovad.....puss till den träffade..ser fram emot vårt möte..förvirrande ödemark dit inga bussar går...du e så välkommen så...skumpan e redan på kylning.puss på dej.

Av Ingelaaaaaa !!!!! - 29 december 2008 18:30

liksom känns som man ligger en bit ovanför vatten ytan,fast det ju inte är möjligt.......har haft ett trevligt samtal i dag...... :) gillar grodor ännu mer nu ;)

Av Ingelaaaaaa !!!!! - 28 december 2008 21:09

 tungan ut,o läckraste minen...den här råttan ska inte få det lätt hehe;)

Puss till min söta Eskil.....lille puppe....som e en riktig pojke :P .Pusseli puss puss från Mamma.

Av Ingelaaaaaa !!!!! - 27 december 2008 17:28

Så här blev rummet nu då,slängt ut typ hela mitt gamlaliv o in med det nya....fin byrån blev va??som jag målat....började ju en vecka före jul att slänga o röja...hade massa saker,o bokhyllor o skåp fyllda med gammalt skit typ....hehe känns så skönt nu när det e borta....Nu börjar min nya tid hehe,ser ni så fin thai hörna jag fick.....och såååå gött att sova öppet i sängen,luftigt o ljust. i like it.ge mej en kommentar nu....har verkligen kämpat för att få det klart på en vecka,och jag hann lycky me...har lite kvar att köpa nytt då...matta i andra ändan av rummet o nya fåtöljer o en sak till att måla,som jag ska ha musiken på...måste ju kunna dansa o meditera här nu då ju  ;). PUSS ALLA: och sanne ha en trevlig fest;).Jag håller på att lära mej thailänska nu,har fått kontakt med en kille i bangkok,han ska lära mej,hehe kul.Lite saksan i öronen.....puuuuusss

Av Ingelaaaaaa !!!!! - 26 december 2008 16:00

stackars alla styckade mat objekt eller?????denna häringa draken skrek iallafall inte,verkade finna sej i situationen....o lät sej bli uppäten...kallar jag gilla läget.Finns nog andra varelser som inte alls gillade läget i jul...ja, typ dom som inte finns mer...typ dom som fick stå i en kö till giljotinen...Ja,ja jag åt oxå skinka men funderar på att sluta eftersom hanteringen tydligen bara blir sämre fast det läggs ner så mycket tid på förbättring.....jag kan äta en glad gris,men inte en som plågats för vi promt måste stressa allt o alla till jul.Ok,film tajm hela kvällen+lite smygmålning mellan varven,kan inte låta bli färgen vit...kram.

Av Ingelaaaaaa !!!!! - 26 december 2008 01:30

.....har mycket gemensamt,lika söta,vackra,goda och exotiska.....och har man väl smakat vill man ha mer.......hela tiden..........tii rak,chan rak koon.Loso-koon tur.........Pappa o siv va här o kväll,vi åt tomtegröt o såg på film o hade paket utdelning,åt godis o hade det bra :).Visst e papayaträden vackra....o frukterna sen....mmm o saksan.....mmm.Raa dtii sa-wat.Puss

Av Ingelaaaaaa !!!!! - 25 december 2008 12:19

Sätter mej o drömmer en stund,min älsklings stubbe....julmaten va go,å sällskapet trevligt :),såg thailandsfilmen på mej o mor, inte svårt alls att drömma sej tillbaka,börjar planera....börjar fundera....har inte köpt hängmattan än,men det finns ju att köpa där.

finns så mycke kul jag vill göra...är verkligen kär i livet just nu... lite snö här...ska gå ut en sväng innan Far kommer....blir ju mer julagröt då,gott gott.Fin granen blev....lite romantik på juldagen....... hehe ;) äta nu.puss o kram.

Presentation


"Kvinnor älskar enkla saker här i livet - män."

Omröstning

คุณศรัทธาในชีวิตภายหลังมรณะ
  ใช่
  ไม่ใช่
 ไม่ทราบว่า
  ฉันศรัทธาต่อท่

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

leta

veckans ord

EMPATI

 


Ovido - Quiz & Flashcards