Alla inlägg under mars 2009

Av Ingelaaaaaa !!!!! - 31 mars 2009 14:09

GRATTIS på mej.puss

Av Ingelaaaaaa !!!!! - 30 mars 2009 11:11

jupp ,i morgon fyller jag år......

vill inte alls fira

men kommer ju allra närmaste och jag hoppas verkligen att det bara är allra närmaste....har inte bakat mer än,nått pytte litet.

ska öppna en champagneflaska det e allt....

tror mitt förtsatta liv blir helt underbart....om man blir klokare när man blir äldre så tycker jag att jag blivit de.....förståndigare...nja,men så mycket nöjdare med mej själv det har jag blivit,ser på ett annat sätt....sätter mitt väl o ve på ett högre plan,balansen mellan kropp o själ är viktigare än att vara till lags....tänker själv och säjer inte bara ja ja ja,tar heller inte så allvarligt på saker,allt ordnar sej.....har fortfarande kvar mina drömmar om än dom kan verka barnsliga för många.....ha ha men det skiter jag i...önskar jag o systera hade mer tid för varann ska försöka ordna det....vill inte vi kommer för långt ifrån varanndra,vi e olika men inte så mycket som det först kan verka utåt...vi bär samma arv o dröm även om den ger olika utryck,önskar vi fick några mysdagar o myskvällar i hop detta året.ok i dag städa lite sen ansiktsmask,sen fila fötter o måla naglar,ta en promenad o njuta av mitt starkare o modigare vackrare liv.....länge leve jag,inte bara i hundra år, utan om tiden ges mej 112....är ju en tant som är 130 såååååå.puss o kram va rädda om varann,o säj något snällt till dom du möter tjänar ALLA på.For ever young,i want to be for ever young....går bra hitills,går säkert bra resterande halva(så länge jag tror på det själv iallafall ;)

Av Ingelaaaaaa !!!!! - 30 mars 2009 00:22

Love me or leave me
- Hey, where is everybody going?

Av Ingelaaaaaa !!!!! - 29 mars 2009 21:01

men skam den som ger sej........inte jag i allafall,kämpar på :)

ups....... måste gå o torka golvet nu...

Av Ingelaaaaaa !!!!! - 29 mars 2009 15:51

ganska gött det me....

för drömmar ska förverkligas,och mina är på god väg ;)

ska lägga mej i badet när jag e klar med det jag företagit mej...lite salt i vattnet o en cd med havsbrus en rökelse o ljus,sen e det klart....

Blunda o njuta,sen e jag snart där igen....o kan väva in allt jag vill ska ske :)

Av Ingelaaaaaa !!!!! - 29 mars 2009 11:35

åh,va söt han är här  ;)måste ju gro er lite nu att vilja följa med...vet inte när man måste köpa biljetter...får ta reda på det....

Av Ingelaaaaaa !!!!! - 29 mars 2009 00:55

att jag kan vara i bergen den 7 augusti...

skulle va så häftigt roligt att få se sekloso live...om någon vill haka på så säj till,har ingen bil just nu o roligare om man kan åka fler...hoppas hoppas hoppas någon mer vill dit i mitt sällskap....love him.

: )

Av Ingelaaaaaa !!!!! - 28 mars 2009 16:04

”Vad vi är i dag kommer från gårdagens tankar och våra nuvarande tankar bygger morgondagens liv; våra liv skapas i vårt sinne om en människa talar eller agerar med ett rent sinne följer glädjen honom som hans egen skugga

'''

sagt av Dalai Lama

Presentation


"Kvinnor älskar enkla saker här i livet - män."

Omröstning

คุณศรัทธาในชีวิตภายหลังมรณะ
  ใช่
  ไม่ใช่
 ไม่ทราบว่า
  ฉันศรัทธาต่อท่

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

leta

veckans ord

EMPATI

 


Ovido - Quiz & Flashcards