Alla inlägg under mars 2010

Av Ingelaaaaaa !!!!! - 30 mars 2010 23:43

Ja,vad ska jag göra nu...går ju inte att ha ont i magen,nä får hitta på nått..

för övrigt va jag på loppis i dag...skulle köpt 4 stolar...men blev bara en...fast den va fin...behöver jag inte ens fixa till...vi åker in på loppis påskafton igen och går på lite fler...gör ju inget om det är udda stolar...det tycker jag bara är charmigt..man fixar var stol för sej till en dyrgrip...köpt färg o penslar oxå idag :)

tror jag har typ magkatar,fast då skulle det väl inte blivit bättre när jag inte åt...kanske längtat för mycket...för stressar tycker jag verkligen inte jag gör.....

nä nu tror jag att jag ska lägga mej...jag fyller ju imorgon...och om man inte sovit blir det inte nån ny dag :D

natti natti   ska ta lite chai tea så får vi se om magen blir snällare ...ja natti natti som sagt.

Av Ingelaaaaaa !!!!! - 29 mars 2010 20:36

Jag va ju hoss Sanne idag som sagt,det va så roligt att äntligen få se lille KIAN,

Han är så supersöt  

ja ni ser ju själva på bilderna :)

jag och Emilio lekte med gubbar oxå,den lille plutten har blivit stor pojk nu...ja inte sååå stor men storebror iallafall :)

Systera mi bjöd på våfflor,smaskigt,smaskigt  ÅH vad Kian e söt som en liten socker top,nu kommer bilderna :)

Grattis än en gång till Sanne o Hampus o Emilio,till nykommlingen i familjen  

         

Av Ingelaaaaaa !!!!! - 29 mars 2010 18:29

jag ska kolla igenom bilderna och visa några här om en stund ,och på söta storebror Emilio med såklart : )

Återkommer om en stund då,ville bara säja så ni inte missar dom fina bilderna :)

Av Ingelaaaaaa !!!!! - 28 mars 2010 17:08

           

 

Jo nu komjag ju på nåt mer jag kan göra..brukar ju se filmer med Tony Jaa

så så får det bli,tycker det e en utmärkt sysselsättning på söndagarna


Tycker han e smaskig   hehe,kan va min nu hungriga mage...ska ta mej ett äpple eftersom faktiskt magen blivit bättre och en kopp kaffe   kaffe blir man glad av.HA DET UNDERBART NU ALLA SOM VILL,OCH DET VILL VÄL ALLA HOPPAS JAG, BYE så länge  

Av Ingelaaaaaa !!!!! - 27 mars 2010 11:21

NI FÅR ÖVERSÄTTA SJÄLVA..........

Tanaka in one kind of wooden-herbal from Burma, Burmese’s women has been used Tanaka as skincare for face & body. Tanaka is well-known of their properties to make skin whitening & radiance. Tanaka can reduce blemish and dark spot, and protect skin from sun-light, anti-bacteria, and oil control which are causes of acne. Recently, we apply from Tanaka-wood to be Tanaka Powder for easy to use. Just mix with water and apply or scrub on your face & body. Your skin will be whiten and smoothen without irritation. Direction: 1. Mix with water. Apply on your face as a foundation cream before make-up for protects your face from sunlight. 2. Mix with water and Curcuma powder to scrub your face and body for smoothen and whiten. 3. Mix with water, and apply on body for reduce itchy and irritation.

  JAG NYTTJAR DEN HÄR TANAKA-TVÅLEN DEN ÄR HELT UNDERBAR....BÄSTA SKÖNHETSVÅRD JAG HAFT

 

En liten video hur man gör tanaka själv(går ju inte i sverige då för vi har inget tanakaträd)...andvänds mot solen,att skrubba sej med,som en skön kräm bla,och är välgörande. i burma har man sin egen signatur av "målning" i ansiktet.

Riktigt snyggt,varför kan inte vi här i nord va lite roligare i kläder o annat?


Exempel på olika TANAKA målningar

jag gillar den första bäst och andra...skulle jag nog välja att ha   

   

     

           

  Små barnen blir ju otroligt söta i tanaka

JA NÄSTA GÅNG FÅR DET BLI EN BILD PÅ MEJ MEN TANAKAMÅLNING...Måste bara få tag på pulver...måste ju gå att skicka efter nånstans.

Men just nu är jag bara så nöjd med min tanakatvål...huden blir len som sammet och strålar        och man känner sej fräsch som en nyutsprungen vit väldoftande ros,hehe de ni  

Nu ska ja fortsätta att fasta...dricker så klart nyttigt...ska ta mej kaffe nu,och det är nyttigt eller? jo om ni följt med senaste rapportern så vet ni dom goda egenskaperna...är bra för hjärtat och kan motverka stroke,minnet och...bra för blodets forsning..om man nu behöver det och det gör jag...så nu blir det kaffe...sen får vi se imon om magen blivit bättre och om jag äter igen.........

annars ska jag riva ut kläderna i garderoberna och se vad jag har,blir ju lite vår o sommar nu och vissa kläder måste få en mer trivsammare plats...andra gå hädan

HEJ SÅ LÄNGE :)

OCH FUNDERAR PÅ ATT HA KARIOKE PÅ FESTEN;VAD TYCKER NI ?

KAN MAN HYRA SÅNNA ?

VORE KUL ATT SJUNgA LITE,JAG ÄLSKAR ATT SJUNGA.... haha till mångas förskräckelse

denna låten e ju bara så go....

ok nu sjunger jag den...hej så länge


Av Ingelaaaaaa !!!!! - 26 mars 2010 23:17

idag har jag vart i gränna och städat hos Oskar,köpte sjukt söta orchids,kan fortfarande se orchidee´häcken som va vid Mors o mitt hotel på Phuket,ja ni kan oxå se den för tog ju kort....så vackert.

  Usch ja har ont i magen,inte magsjuka eller så,utan mest bara värk....ska fasta imon o se om det hjälper...

om inte får jag väl äta igen på söndag...Dricka citron saft tänkte jag,och antioxidant te...alla har vi våra speciella kurer tror jag nog...har köpt ett te från thailand...ska rena och rensa kropp o själ och hålla mej ung...jodå...föryngrings te,bevarings te ,må bra te,stärker imunförsvaret och rensar ur alla gifter i mage och tarmar.är känt som odödlighetsört eftersom det är adaptogenic förmåga att återställa jämvikten och balansen till kropp och själ.   .....så det dricker jag i mon...bild här,det heter, jaio gu lan....Balans i kropp o själ.


          massa pussar blir det ;)



Av Ingelaaaaaa !!!!! - 26 mars 2010 11:30


Det finns en saknad som alltid stannar,

Det finns en saknad som aldrig ger sig av,

Det finns en saknad som alltid blommar,

En sådan saknad har jag........

       


Av Ingelaaaaaa !!!!! - 25 mars 2010 09:58

  

Gissa vem som njuter i dag  

 

Ska lägga mej i bikini

med en paraplydrink  dä ni!   

   

HA EN UNDERBAR SKÖN VÅRDAG ALLA STACKARS INSNÖADE NORDBOR

MEN OM MAN INTE SLUTAR ATT TRO..SÅ..PLÖTSLIGT HÄNDER DET,JIPPI !


Presentation


"Kvinnor älskar enkla saker här i livet - män."

Omröstning

คุณศรัทธาในชีวิตภายหลังมรณะ
  ใช่
  ไม่ใช่
 ไม่ทราบว่า
  ฉันศรัทธาต่อท่

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24 25 26 27 28
29 30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

leta

veckans ord

EMPATI

 


Ovido - Quiz & Flashcards