Alla inlägg under december 2009

Av Ingelaaaaaa !!!!! - 22 december 2009 10:12

Ha det gott alla,puss o kram,vi ses nästa år  

Tänk på mej och ge mej positiv energi.

Love.

Av Ingelaaaaaa !!!!! - 21 december 2009 22:49

god natt och sov så gott,och dröm ljuva drömmar om allt underbart som finns i himelen och på jorden och i fantasins värld...vi möts ju i drömmarna,där vi är älvor och möter prinsar och goa drakar   

stående godnatt till dej till vi hörs här igen i mitten av januari,ha det så gott nu med de dina.PUSS O KRAM.

blåvacker ängel  

Av Ingelaaaaaa !!!!! - 21 december 2009 18:54

lite thai wok,och sista städ kvar....hittade precis mitt nattlinne och tajts...tur det...annars hade jag nog överlevt det me  men hade ju tänkt ha det så då vill man ju det.

om jag e nervös???? nej faktiskt inte,tänker bara äntligen snart är jag där....och sen när man kommer hem blir det kul att se hur det va...med allt...och om det blir nån fortsättning...MIN STORA RESA...min dröm.CHIANG MAI redan i morgon  

Äntligen      jag åker från hemmet före tio i morgon förmiddag...kanske kanske jag tittar in i morgon...det får jag se  jo det tror jag nog,om inte annat en gång till i kväll.Lars och systera kör mej till landvätter,åker halv 4 där i från sen till kastrup,sen vänta där 5 timmar på flyg till bangkok....sen boka ett plan till chiang mai...kvällen 23 är jag i chiang mai...det skiljer 6 timmar fram där så ni vet ;)

jul o nyår i thailand,blir en upplevelse som heter duga....åka själv så långt till främmande land,möta människor av annan kultur, och vandra i djungeln,om inte detta är min stora resa så vet inte jag  hehe.

Önska mej lycka till  i staden ,rosen i norr.

    ping   oldchiang mai   chiangmailbro      


Av Ingelaaaaaa !!!!! - 21 december 2009 09:59

oj,i morgon åker jag då,till chiang mai,oj,nästan lite overkligt med all denna snö och att jag snart vandrar i djungelns grönska.

3 veckor   kanske det hinner bli vår här igen,får ta några kort med kameran och visa för dom där nere,är ju verkligen vackert nu ute...

Oj,mina ögon e trötta...måste ha kaffe nu så jag kan sätta igång med allt...letar fortfarande efter ett par tajts....dom korta som e så bra...hm får väl riva ut allt i garderoben igen ja....mitt nattlinne med fjärilar oxå(fjärilar i magen?jo men vill ha dom på nattlinnet me,hehe)...VIIIILL ha de med...  aja jag får leta lite till bara,   nu kaffe.............

 

EN DAG TILL SEN ÄR JAG HÄR,LYCKY ME.

Av Ingelaaaaaa !!!!! - 20 december 2009 23:00

går flyg till kl 9 på kvällen...så måste hinna med ett...har inte tänkt på innan att tänk om det är fullt på planen?vad gör jag då...hm.

Detta är sista sträckan då sen är jag uppe i chiang mai, jag hör redan djungeltrummorna ropa på mej.

I morgon kommer Oskar och Erin hit,får inte glömma ringa innan så dom köper telekort åt mej...och ipren...hm...jodå jag kommer på lite av varje....får skriva upp nu....har ju bara imorgon på mej

God natt alla vänner,jag grejar lite till jag ,sen ska jag försöka sova innan 2 iallafall..  Puss o kram o sov sött.

Har åker jag då på kvällen 23...lång resa och många timmar innan jag e framme 1½ dygn....puh,fy vad jag ska va trött...men em sa att jag skulle få sova ut och vila första dygnen om jag  ville....hehe,men det vill jag nog inte...kommer va bara så nyfiken på allt...ja ja kanske bäst sova ut ändå :)liiiiite.natti natti.och sov sött alla och söta  Madde  

Av Ingelaaaaaa !!!!! - 20 december 2009 20:40


oj,kommer jag hinna allt imon...är ju alltid massa kvar fast man tycker man vart ute i god tid....ska koka stora grytan med risgrynsgröt åt barna med...så kan dom äta länge på det,ska dom ju även bjuda Oskar,Erin och lars på på ,julafton...för dom kommer ju hit och firar med albin o johan och kissarn Eskil,jesse,Lisa,och Zelda.

lite bilder från förra julen....lille Emilo,sannes gullegrisgranen   jag sjunger smågrodornajag smågrodorna   julefridgran   zelda tror att det är nått smaskigt till henne i julklapparnaninna   eskil väntar på tomteneskilväntar   nöffejulskinkan   lite eftersnack,mätta och belåtnamatbord   Eskil va nöjd,fick en råtta av jultomteneskil o råttan   ja,godjul o gott nytt år nu...och ha det mysigt i stugorna.

Av Ingelaaaaaa !!!!! - 20 december 2009 14:23

Har nu tittat och lyssnat flera gånger,och sitter här med rörda tårar...Madde är en så underbart gullig och omtänksam människa,stor hjärtligt TACK till dej  ,fick ett "julkort" med underbart bildspel på mina drömmars värld, med älvor och enhörningar och romantik och underbar musik till och en hälsning om min resa  

Önskar dej allt gott min söta vän

en riktig god jul till dej och gott nytt år,vi får skicka telepatiska tankar till varann  

Av Ingelaaaaaa !!!!! - 19 december 2009 20:34

rainf.me    

OCH FÅR OXÅ PASSA PÅ ATT SÄJA GOTT NYTT ÅR NU...är ju bara några dar kvar så vill skicka samma hälsning från riktiga djungeln 2010  

på kortet sitter jag i rengskogen på universeum i göteborg,snart är jag i riktiga och ropar gott nytt år....hoppas ni hör mej  PUSS

Presentation


"Kvinnor älskar enkla saker här i livet - män."

Omröstning

คุณศรัทธาในชีวิตภายหลังมรณะ
  ใช่
  ไม่ใช่
 ไม่ทราบว่า
  ฉันศรัทธาต่อท่

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16
17
18 19 20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

leta

veckans ord

EMPATI

 


Ovido - Quiz & Flashcards