Alla inlägg under mars 2011

Av Ingelaaaaaa !!!!! - 26 mars 2011 10:23

jaaaaaa  

Härligt med seger :)

jag håll på dom hela tiden,mest för Snygga Kristijan ;) men jessica är verkligen duktig...vill oxå lära mej allt det där...hm,men måste nog bli känd först för att få va med i let´s dance ...och där till att få dansa med underbara Kristjan dit når jag nog inte...men vem vet...haha,jag brukat ju ha höga drömmar och visst slår dom in även om man kanske vaknar 

haha,jaja vi får väl se...om några år kanske jag dansar i let´s dance 

tro o gro heter det...

nu super GRATTIS till Kristjan o Jessica

   Alla glada solen skiner underbart här,ska strax gå ut o njuta...väntar bara på att hårfärgningen ska bli klar...oj vad är det för färg nu då???  

haha haha

ha det gött i hela riket och även utanför det...leve gnistan.

  IN LUST WE TRUST




  HAPPY SÅDAN puss o kram :)

Av Ingelaaaaaa !!!!! - 19 mars 2011 14:59

  här vill jag vara nu       bland fjärillar och vattenfall

    lördag

       

vad gör man då???

jo myser     och äter godis...


I morgon kommer äntligen Oskar och Erin,då blir det hemmagjord glass och maränger

MUMS MUMS

stenhård sattsning på livet nu som gäller,i don´t give up....

  bara vila lite ibland....(jävla ihärdiga vintersnö helvetet )

  och drömma om, the summer on the other side.      

HEJDÅ

 

Av Ingelaaaaaa !!!!! - 18 mars 2011 22:03

 LOOTUS bara namnet säjer väl allt ;p han e så bäst bäst est och så snygg och sexig  

ni röstar väl på Kristjan och jessica nu så dom går in i final

 

Av Ingelaaaaaa !!!!! - 17 mars 2011 18:58

Jag känner dig, Eros:
du är icke man och kvinna,
du är den kraft
som sitter nerhukad i templet
för att resa sig, vildare än ett skrän,
häftigare än en slungad sten
slunga ut förkunnelsens träffande ord över världen,
ur det allsmäktiga templets dörr.

Eros hemlighet

 

tänk på Japan,nu mer än någonsin säjer jag nej till kärnkraft,fy fan vilken skit.

vackra japan hoppas det inte blir det hemskaste...

jag har ju i min livsplan tänkt åka dit med grabbarna...möta våren

känner verkligen med detta fantastiska folk och poke´monland.

   


Av Ingelaaaaaa !!!!! - 17 mars 2011 00:44

  fy så fruktansvärt för dom,tänker av hela mitt hjärta på alla drabbade, hoppas hoppas verkligen det inte blir värre nu.....

ai shi te ru japan  

Av Ingelaaaaaa !!!!! - 9 mars 2011 21:25

     Tänkte bara säja godnatt,önskar mej vackra drömmar(måste väva nytt på väven,nya mål) och en lyckosam dag i morgon,tror det blir stan...usch,är lite trött på denna hålan,haha :D på vintern är den inte kul alls(och vilken förbannad vinter det varit sen)...men på sommaren är hålan underbar med sjön o skog o ängar.

GOD NATT NU DÅ ALLA GOA SEGA RÅTTOR OCH SALTA KATTER  

Av Ingelaaaaaa !!!!! - 8 mars 2011 23:18

  vill bara säja att jag överlevde

jobbar lite denna veckan igen,och färgar håret i alla regnbågens färger...jaja jag vet,kan aldrig hålla mej o vänta o se om jag trivs...men det blev så mörkt...hade tänkt mer rödrosa typ...men det blev mörkt....så sen började processen,grönt....hjälp, orange...hjälp...gult,hjälp....där är jag nu...så nu måste jag få det vitt,så jag kan göra det rödljusrosa.....ääääh vilket slit...sen fick jag tag i saxen oxå....hua vilken miss...men nu har jag blodad tand på det med...så det blir kortare o kortare  

USCH!

  Försökte klippa så här...men är inte färdig än...liknar mest ett skatbo nu   

MIN NYE IDOL KRISTJAN LOOTUS :P

Presentation


"Kvinnor älskar enkla saker här i livet - män."

Omröstning

คุณศรัทธาในชีวิตภายหลังมรณะ
  ใช่
  ไม่ใช่
 ไม่ทราบว่า
  ฉันศรัทธาต่อท่

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

leta

veckans ord

EMPATI

 


Ovido - Quiz & Flashcards