Alla inlägg under maj 2010

Av Ingelaaaaaa !!!!! - 31 maj 2010 16:29

nu ni...  

nu har jag ställt in web cam och ljuset och lyssnar på bästa musiken...

ja helt enkelt färdig för att möta dej...gillar halsbandet från thailand,går variera i massor..tycker slingorna blev gämna o bra oxå...inge gult denna gång...åååh hoppas hoppas du kommer nästa vecka nu då ;P

     

Av Ingelaaaaaa !!!!! - 31 maj 2010 15:29

jag har mutat in ett område nu....

i kväll blir det att prata i allafall..kan inte tänka mej annat...i går låg jag i migrän...

och tandvärk..men ska till tandläkaren redan imorgon..skönt det...eller skönt är det väl inte,fast bra är det.

ska fråga ikväll om han kan komma redan nästa vecka...för e några dar ledig då.    så hoppas du hittar ett flyg som passar då

vore så ba att få dom veckorna nu....

ska be dej köpa lite thaiskivor med--- :D










Av Ingelaaaaaa !!!!! - 29 maj 2010 21:39

internet kafe´erna är stängda i bkk..

fattar ni ,vi kan inte prata i dag heller...

blir snart,tappat räkningen men 3 veckor typ...med undantag för i söndags...

  ja ja,finns ju inget att göra åt det....

men nu tycker jag synd om oss...

usch, är ledsen...

Av Ingelaaaaaa !!!!! - 29 maj 2010 16:09

tonight is the night

utegångsförbudet hävs  

gissa vilka som kommer va gladast  

kl 9 smäller det,ja smäller igen för annan kontakt i min butik  

snart kommer oskar,han ska sova över här inatt...blir mysigt det att få tjattra lite  

ok en låt då,ja ...typ denna

    lucky me    

vi ses hör ni,lite senare......nu kommer oskar :)

Av Ingelaaaaaa !!!!! - 29 maj 2010 08:25

är inte ledig...och huvudvärk..

ska sen göra mej en sväng till spegellandet...och loppis i byn...om jag hinner för vet inte när dom stänger...

usch va jag är seg och ryggont...blir ingen rolig dag på jobb inte...men ska göra mej en god matsäck så det blir mysigt på rasten iallafall...

ja...ska äta frukost nu...fil o musli...sen kaffe

tror faktiskt utegångsförbudet hävs idag...man kan ju hoppas... :)

  vill ju se dej nu,längtar..

Av Ingelaaaaaa !!!!! - 28 maj 2010 19:09

nog för det är bra att lära sej tålamod...så bara att hålla ut lite till..

suck...så kan ju vi inte prata i morgon heller...  nu kan dom väl inte ha kvar utegångsförbudet så länge till tycker jag...

så hoppas på söndag nu...el om det va måndag...blir ju nöd till att sätta mej på ett plan om vi ska ses..gulp,gör det snart...fast du kommer ju i sommar...så får hålla ut....längtar

ja idag har jag ont i ryggen..inget kul...men vilar resten av kvällen ev ett varmt bad så går nog bra...är ju jobb i morgon med och vill ju kunna kliva upp på ett raskt muntert sätt...hehe,ja vi får se...

love to Tong  

ALLT DET VI ÄR,ÄR RESULTATET AV VAD VI TÄNKT


 

 

Av Ingelaaaaaa !!!!! - 28 maj 2010 09:08

 

tråkigt tråkigt att inte vi e med i norge...en tumme ner..

men tycker Anna e lite fjantig...min åsikt då ,finns ju många som gillar henne oxå

ja ja..sköööönt då slipper man sitta bokad på det.

i morgon är jag bokad för thailand  ...jippi äntligen ,äntligen...nu får vi se vad vi bestämmer då ;)åååh vad jag längtar...så blir en tumme upp...

 

ha en kul dag nu,själv har jag massa jobb idag....så ska gå nu ,ut i fina försommaren...KRAM

Av Ingelaaaaaa !!!!! - 27 maj 2010 09:55

detta blir min favvo i sommar

  ett par svarta tajts till det om solen inte skiner och min svarta kofta.

nu två dagar kvar sen kan vi prata igen  ...gu va underbart det blir..då kan vi bestämma hur o när..eftersom du jobbar på flygplatsen med att sälja biljetter så kan du ju hitta billigast möjliga :P

detta är på flygplatsen där du jobbar i bkk...på kortet din söta lilla pojk :)  

tänk va idag blev jag ledig...så blir höjning av blomlådor..och sättning av blommor o frön..jag älskar att pyssla med sånt,blir oxå kantklippning av gräs...för hand så klart...njuter av varje klipp...som meditation..

ord från Buddha

Motgång är en del av livet. Den kan inte kontrolleras. Vad vi kan kontrollera är hur vi reagerar på den.”

 

 


en kärlek ett hjärta-Ruk diow jai diow

Presentation


"Kvinnor älskar enkla saker här i livet - män."

Omröstning

คุณศรัทธาในชีวิตภายหลังมรณะ
  ใช่
  ไม่ใช่
 ไม่ทราบว่า
  ฉันศรัทธาต่อท่

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

leta

veckans ord

EMPATI

 


Ovido - Quiz & Flashcards