Alla inlägg under november 2008

Av Ingelaaaaaa !!!!! - 18 november 2008 07:38

Nu åker jag :) hemma 3 december igen.

Tänk på mej o önska mej lycka till :)

ska köpa fina presenter till alla mina sötnosar.

Må så gott nu,kommer tänka på er hela tiden,mitt hjärta e fyllt av kärlek av er o till er .

PUSS O VARMA KRAMAR TILL ALLA MINA NÄRA O KÄRA;OCH TILL DOM SOM VILL HA.MÅ GOTT O TA HAND OM VARANN.

Hemma snart igen(så kan vi jämföra solbränna);):P PUSS

Av Ingelaaaaaa !!!!! - 17 november 2008 13:18

 åh, älskar svenska sommaren,njuter verkligen o utnyttjar var stund....grilla vid udden är en härlig vana,strosa i skog o mark,plocka våra vackra blommor.....mm,suck,synd sommaren inte varar så länge...dom varma fina dagarna  för få.

Hoppas nu kemin stämmer med thailand,bilderna e ju helt fantastiska...växtligheten,havet frukten:)blir en upplevelse att ta med i framtiden o göra nåt gott o bra av  :) .

MIDSOMMARTID med Sarek ;)

Av Ingelaaaaaa !!!!! - 17 november 2008 00:41

phuket,nästa

karon beach.

web cam marina puket.

http://translate.google.se/translate?hl=sv&sl=en&u=http://www.marinaphuket.com/liveview.html&sa=X&oi=translate&resnum=3&ct=result&prev=/search%3Fq%3Dkaron%2Bbeach%2Bwebcam%26hl%3Dsv%26client%3Dfirefox-a%26channel%3Ds%26rls%3Dorg.mozilla:sv-SE:official%26sa%3DX


Ni kommer alla gånger se mej där:)

Jag ska stå på stenen o vinka.

kolla in så ser ni vädret o tiden...


PUSS O KRAM .Kom ihåg att kärlek är allt vi behöver


Av Ingelaaaaaa !!!!! - 16 november 2008 13:18

Nu är det inte långt kvar :)

Härligt det blir med lite färg till nu o jul o nyår.

Hoppas det är fint vädet nu då...kan ju faktiskt regna där me..

några dagar gör väl inget,kan ju va lite mysigt bara ju..ojoj va skönt det ska bli o roligt :D

ska köpa presenter till barna o mina vänner så känns det ju som om dom e me alla här hemifrån,så får vi ha en liten utdelnings fest när jag kommer tillbaka...men thai mat o lite sån musik,

ska köpa en skiva med deras inhemska musik....hehe in hemska

låter ju inte så bra hehe kanske bättre ord ,ingoa,vi får väl se o höra sen då.idag sköna dagen...städar lite med e kul pyssla,fika med barna o få god hjälp av dom....dom e så duktiga så....

Dom blir ju själva nu med våra 4 katter i 2 veckor...men kommer gå så bra så....alla andra finns ju omkring.

He he,men kommer längta o längta till barna o katterna...men 2 veckor kommer gå fort ,tror nog för fort,så mycke att titta på o uppleva...har presenter hem med till nära o kära,blir min kärleksförklaring när jag kommer hem sen att dom varit me i mina tankar.Puss alla glada ;) Uppmaning,kramas mer,flera ggr om dagen,så blir du glad i magen :D

Av Ingelaaaaaa !!!!! - 15 november 2008 22:55

heter låten...

förväntar mej en mångfärgad o härlig framtid....ska låta mitt sanna jag föra mej till härliga platser o görömål.....

har tänkt ut en skiss på det...sen blir det att måla i dag för dag

i vackra kärleksfulla färger.

Balans,ying o yang,mitt jag o universum....

Av Ingelaaaaaa !!!!! - 15 november 2008 20:41

.......wath to do...säjer jag bara.

finns sånna som tror dom kan tjata sej till saker,o försöka ändra på vad man tycker ut efter sina egna erfarenheter....nu tycker du si nu ska du tycka så,för så har jag alltid tyckt....o man måste älta sånt som hänt...o gotta sej i elände...tycka synd om,

nääääää köper inte det alls....Jag går vidare med ett leende på läpparna o segertecknet på flaggan .Lever mer i nuet nu,så skönt.Hehe känner mej så stark,har så många valmöjligheter,

väljer att meditera o bli fri från allt på hängt.....ska vara jag..

o stå för det....tycker ibland en del "gubbar" e lite konstiga,ursäkta men förklara vad jag skulle tända på...är inte ytlig men det går inte gå in o tro man ska haka på på en gång,känner mej lite elak nu,trevliga folk o goa vänner vill jag ha....känner några Äldre vänner.men kom på att vill fan inte ha nån om det inte finns nåt väldigt extra då.å andra sidan"killarna"vad vill jag där???äh vet inte svamlar mest,hehe

jo känner en ....men....tror jag ringer upp en gammalgoding hehe från gränna....han vill typ inte heller ha nån,kanske kan vi inte vilja ha nån tillsammans i bland.....åååååååh vilka krångliga tanke gångar det blev,ungefär som i drömmar ingen mening o inget slut o början på nått vettigt....luktade nog lite för mycket på nagelacket.....men finna blev tårna....oki..

alla får en puss iallafall


Av Ingelaaaaaa !!!!! - 15 november 2008 15:03

........i svergie på sommaren inget slår väl det,visst tropikerna grönskan vita stränder smaragdgrönt hav.

men svenska sommarens jungfrulika gröna färg,dofterna,porlande bäckarna,björkars sus,inget slår det.

ska greja lite ute nu innan det blir mörkt,vintra,sätta talleris i lådor o ta bort lite krukor

må så gott så länge.

PUSS

Presentation


"Kvinnor älskar enkla saker här i livet - män."

Omröstning

คุณศรัทธาในชีวิตภายหลังมรณะ
  ใช่
  ไม่ใช่
 ไม่ทราบว่า
  ฉันศรัทธาต่อท่

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

leta

veckans ord

EMPATI

 


Ovido - Quiz & Flashcards