Alla inlägg under januari 2010

Av Ingelaaaaaa !!!!! - 29 januari 2010 23:33

  Detta är R-zarni....försöker lyssna igenom alla hans låtar,ja dom jag hittar...riktigt bra....mysigt språk och inte tal om spännande natur och historia...och ett underbart folk.........

Har förberett lite inför imorgon när kära syster kommer  ....annars inte gjort så mycket...mest små pysslat och haft det bra.

God natt på er och njut av stunderna  

Liten natt dikt...

gillar denna....man kan läsa den om o om igen ...

Han höll mig mot sitt bröst...

Han höll mig mot sitt bröst
och lärde mig en skön kunskap.
Ögonblickligen ropade jag ut allt
- inget höll jag kvar -
och lovade så att bli hans brud.


Jag gav honom min själ
och allt det jag ägde var hans.
Jag har ingen flock att vårda
ej heller något annat värv.
Det enda som styr mitt liv är kärleken.


Om du ej längre ser mig
vallande fåren runt bergen,
säg att jag är förlorad, säg att
när jag svävade in i kärleken tillät jag mig
att förloras och då
erövrades jag och blev fri.


Av Ingelaaaaaa !!!!! - 29 januari 2010 15:33

  jag gillar  8 veckodagar...onsdag förmiddag och onsdag eftermiddag som 2 dagar.......8 är mitt tur nummer 


Av Ingelaaaaaa !!!!! - 28 januari 2010 23:03


 yes...systera mi kommer i helgen  

God natt...sitter väl en stund till o letar covers på thaiband...tycker det är ett nöjsamt sätt att låta tiden vandra fram på GOD NATT TILL ER ALLA från INA

Av Ingelaaaaaa !!!!! - 28 januari 2010 15:59

Blir god wokad mat och grillspett...och kanske chilliköttbullarna du vet    

och öl,god thaiöl...och meditation på spikmatta...en stilla stund och vävd önskan vid min önske och andeplats....sen lite chat med huset...ansiktsmask o fotvård o massa annat skoj...o tjejsnack på högsta nivå...medtages thai inspirerande kläder...knytkjol o linne...är varmt här du vet....rökelsen kommer ligga som ett täcke o thaimusiken föra oss bort....ska lära dej lite fraser på thai oxå....Bad med doft...finns oxå att få....HOPPAS DU KOMMER NU syster mi  

EN BILD PÅ MIN KÄRA SYSTER:::KAN JU BLI FLER FINA OM DU KOMMER::::SNÖN E JU VACKER SOM BAKGRUND....

 

Av Ingelaaaaaa !!!!! - 27 januari 2010 14:17

nysnö o plastsäck,jodå är redan hemma...

ska ta lite värmande te för snövädret har letat sej hit med....och jag hade snövind i ansiktet vägen hem...

ska ju åka till oskar i kväll om ett par timmar,lägga på brev till thailand och kanske köpa öl ,CHANG så klart,om jag hinner.........plopp.

Har några fina bilder  när vi sitter vid ping och dricker just chang....ni får se en.......ser ju godis(åh längtar tillbaka) ut.....i 30 graders värme är det super gott med en kall chang...man blir lite lagom fnissig o busig oxå....åh vad jag längtar tillbaka till  just här vid Ping...


  

 

    

Av Ingelaaaaaa !!!!! - 27 januari 2010 09:16

In your eyes--(I can still see
the look of the one) I can still see
the look of the one who really loves me
(I can still feel the way that you want)
The one who wouldn't put anything
else in the world above me
(I can still see love for me) I can
still see love for me in your eyes
(I still see the love)

    'Cause I'm keepin' you
forever and for always
We will be together all of our days
Wanna wake up every
mornin' to your sweet face--always


(Mmmmmmmmm, mmmmmmm in your arms -- ohhhhh)
(I can feel your heartbeat now)
In your arms
I can still feel the way you
want me when you hold me
I can still hear the words you whispered
when you told me
I can stay right here forever in your arms


And there ain't no way--
I'm lettin' you go now
And there ain't no way--
and there ain't no how
I'll never see that day....


[Chorus:]
'Cause I'm keepin' you
forever and for always
We will be together all of our days
Wanna wake up every
mornin' to your sweet face--always


(Mmmm, baby)
In your heart--
I can still hear
a beat for every time you kiss me
And when we're apart,
I know how much you miss me
I can feel your love for me in your heart


And there ain't no way--
I'm lettin' you go now
And there ain't no way--
and there ain't no how
I'll never see that day....


[Repeat Chorus]


(I wanna wake up every morning--in your arms)


In your eyes--(I can still see
the look of the one) I can still see
the look of the one who really loves me
(I can still feel the way that you want)
The one who wouldn't put anything
else in the world above me
(I can still see love for me) I can
still see love for me in your eyes
(I still see the love)


And there ain't no way--
I'm lettin' you go now
And there ain't no way--
and there ain't no how
I'll never see that day....


[Repeat Chorus (2x)]


I'm keeping you forever and for always
I'm keeping you forever
You know will forever


In your arms 


Av Ingelaaaaaa !!!!! - 26 januari 2010 22:01

 At the horizon , Fate warns
Even we can't meet but i never forget you
the old days return in my mind
the end is tears and love that never fade

Even you're far away
But beautiful memories remain
As long as stars still , you're in my mind,
 we'll met someday , my love

 

Av Ingelaaaaaa !!!!! - 26 januari 2010 20:59

om du gillar ROCK så är denna videon och låten bara sååååå bra...skit snygg.

sen e ju potato mina favoriter oxå...väldigt, väldigt väldigt  bra thairock

 

 

Presentation


"Kvinnor älskar enkla saker här i livet - män."

Omröstning

คุณศรัทธาในชีวิตภายหลังมรณะ
  ใช่
  ไม่ใช่
 ไม่ทราบว่า
  ฉันศรัทธาต่อท่

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

leta

veckans ord

EMPATI

 


Ovido - Quiz & Flashcards