Alla inlägg under april 2010

Av Ingelaaaaaa !!!!! - 30 april 2010 22:39

hehe,tänk på vad du önskar heter det....och vad jag tänkt ,ut o in, fram o tillbaks...fattas bara en sak lite mer pengar igentligen...men det ska ju inte va ett hinder om lyckan e med....allt säjer ju att lyckan ger dej det du behöver....så när jag behöver mer pengar så kommer dom....går ju nu men....vill ju allt det bästa nu.

denna låten har faktiskt hjälpt o gjort allt möjligt...hehe,det gick fort det hela..därför undrar jag om det e sant...men nångång e det ju min tur,eller hur...hihi vad pratar jag om nu då...? jo att när som helst,ja när som helst...kommer ödet att ge mej det jag så hett längtar efter..visste att det fanns för mej med....  

 

     

Av Ingelaaaaaa !!!!! - 30 april 2010 10:17

alltså knappt man tror det e sant...i morgon e det maj,visst är det det bästa man kan fira...ska nog öppna min skumpa här..hur jag ska fira????

tja njuta, njuta av att våren är riktigt här...

plantera blommor och ha lite hopkok för mej..

det är nu det är som bäst att få önskningar uppfyllda...

JAG MÅSTE HA MER PENGAR

JAG VILL HA EN MAN, i mitt hus

JAG VILL HA.....

JAG VILL ÖPPNA NÅTT EGET MED BLOMMOR,DESIGN TILL HEM TYP

ELLER BARA RESA I DJUNGELN...gärna följa med ett forskar-team

hjälpa djuren,öppna katthem.

jag vill få va sinnerlig,leva ut min fantasi leva i den.

våren pockar på sinnlighet mer än annars

ska börja med en lott...hehe, sen löser sej resten med lite hopkok

   

SI-RI-PHO-KHA-NHA-MHA-SA-YO

AYE-THANG-SA-TING AU-PA-SAM-PA-TANG

  jag har ju min söta lilla Eskil,så helt fel är ju saker o ting inte  

Nu ska jah börja med att åka till oskar o städa,sen allt det andra och avsluta kvällen i thailand...längtar att prata,gick ju inte igår....choke dii till alla idag :)

joop joop  

Av Ingelaaaaaa !!!!! - 29 april 2010 14:19

äsch äsch äsch.inget att haka upp sej på...lite migge

går ju alltid över iallafall...  

så nu kör vi igen med livet i centrum.... lite dans..

sen ut på balkongen skura skura...ska ha upp gardiner...snart maj kära nån....men har ni inte rustat???? blommor o blader o nytvättade dynor o kuddar.

Av Ingelaaaaaa !!!!! - 27 april 2010 17:40

VA???? 2 gånger....ja så man kan få översättning..men då syns ju thaitexten lite dåligt och det går icke...nä inte om man vill sjunga med,och det vill man ju...ha ha ha...nej denna gången tvingar jag inte,bara på songkran  

ja då va jobbet klart...ska plantera en blomma o ta en kopp kaffe ute...varva ner en stund sen ska jag...måla läppstift och.....  

ögonen...    hehe och åka till thailand

  säj inget bara,men e fruktansvärt förtjust i att åka just dit kl 9 på kvällarna  ja väldigt förtjust ,super förtjust blodad tand...

  hehe,nu ska jag gå ut..så nu får ni roa er själva bäst ni kan : D

hihi love to T

Av Ingelaaaaaa !!!!! - 27 april 2010 00:43

om förra va godnatt lite grann e detta godmorgon då...

jag sitter här o njuter av natten... oj...det e verkligen natt o jag ska snart upp....hjäääälp

nu är kl 6 i bkk...så dags att gå upp för mej...om jag nu var där hihi(åh om jag ändå va där,då kunde vi pratat hela natten)...fast det är jag ju i tanken.   fortsätter med tromagi...  

Av Ingelaaaaaa !!!!! - 26 april 2010 23:46

hi hi idag e allt mycket roligare...började med en råtta i fontänen...det är inget vatten där än så den fick en kartong....vart den flyttar sen vet ingen än...ser ut som en gosig tamråtta och kan ju va nån som saknar den lille sötisen...

ja,sen va det ju vååååår och vårkänslor.

sopat bort massa sten som hamnat i gräsmattan...ska ju va mjukt o gå där ju...prova lite barfota mmmm va mysigt..ja sen har jag förberett till blommorna...gjort lite mera fint på uteplatsen...vååååår härliga vår.

och så har jag vart i thailand,åååh det e lika kul varje gång...snabbturen går kl 9

vi skrattade hela tiden idag...lär varandras språk    

 

      and u too

      

och sist men verkligen inte minst,så har Madde gjort klart mitt armband :P

blev jätte jätte fint  

Av Ingelaaaaaa !!!!! - 25 april 2010 20:15

nä,för ja är trött o lite grinig eller bara deppig...är ju lite sjuk o jobb o ja....allmänt..tungt...men måste ju få va så i bland med...vet inte vad jag ska pigga upp mej med bara....funderade på en promenad...plocka lite vitsippor,men orkar jag det...jag orkar inte bada heller annars brukar det va bra mot lite depp..

kan faktiskt inte hitta nått skoj att ta mej för som skulle få mej gladare...kanske bäst bara låta det vara...lägga sej tidigt och hoppas på en bättre dag i mon...usch hatar deppar dagar...hatar dom verkligen...gråta utan anledning sura och tycka synd om sej själv....för nått man inte vet  får tänka tillbaka lite på mitt thaiparty........kanske det blir bättre...lite...om inte så var det roligt i livet då iallafall...........

 

Presentation


"Kvinnor älskar enkla saker här i livet - män."

Omröstning

คุณศรัทธาในชีวิตภายหลังมรณะ
  ใช่
  ไม่ใช่
 ไม่ทราบว่า
  ฉันศรัทธาต่อท่

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8
9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29 30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

leta

veckans ord

EMPATI

 


Ovido - Quiz & Flashcards