Alla inlägg under juni 2010

Av Ingelaaaaaa !!!!! - 30 juni 2010 00:00

ok då....

älskar Tong så allt e uppfyllt av honom

hehe älskar att prata med han...

idag lärde jag han att räkna...

...vad ska jag säja mer...jo ...längtar :P

  haha..helt borta ,men har alla hästar inne...hehe

 

Av Ingelaaaaaa !!!!! - 28 juni 2010 15:56

det e ju så mycket skoj hela tiden...man hinner ju inte mäet  

ja iallafall livet e underbart,helgen som sådan va jättetrevlig...haha,tystnadsplikt  

men sanne o hampus o hampus lillebror va här och de små söta pojkarna Kian o Emilo,dom va o fiskade på lördagen.

ja...jo jag träffa min kära syster oxå...vi har det alltid lika bra o trevligt...och..hihi hon prata med Tong oxå  

igår va vi hos Lars på grillparty  skitfulla va vi haha....nä..men en öl i solen snurrade till det lite lagom....söta Erin o lille Oskar va där med ju o pojkarna så det va riktigt trevligt,nu e hon äntligen här och dom e så kära så  

Nu önskar jag bara att Tong snart kan komma  

vore perfekt sen..livet och allt

nu blir det sommarmys på balkongen

puss o kram alla mina vänner  

  THE HET IS ON,ME LIKE  

Av Ingelaaaaaa !!!!! - 22 juni 2010 18:25


en hundvalp e bättre än 15 äckliga hundrum....

usch e ganska trött nu...slitigt för rygg o armar...jaja imorgon e jag ledig

el tog ledigt..Far ska ju till prov o undersökning och jag ska hälsa på han,och på högliden och ta han om hundvalpen en stund... :D

ska sätta in kort sen då :)

vad händer mer idag då...jo mat strax i fina vädret..sen vattna mina fantastiskt välblommstrande blommor...och salladen det växer så det knakar..ja bönorna dillen och jordgubbarna med :)och tomaterna inte minst..

ja sen ska jag till thailand..yes det ska jag...ovanligt va :P

 

LOVE YOU TONG

     

Av Ingelaaaaaa !!!!! - 21 juni 2010 22:19

jo i natt e det den magiska midsommarnatten...

och vet ni helt plötsligt hööööörs vi hehe....usch va häftigt...

så detta e en förtrollad natt   så nu tar jag en sväng ut i ljusasre natten och plockar mina 7 sorters blommor...

 

 

 

        så nu kommer jag få min prins jag me..precis som viktoria...

    GOD NATT ALLA NI...hehe

midsommar e fantastiskt...alla önskningar slår in...alla...så önska...ska jag som bara den :D

Av Ingelaaaaaa !!!!! - 20 juni 2010 12:31

        vilket vackert kärleksfullt tal...många tårar trilla :)

Av Ingelaaaaaa !!!!! - 19 juni 2010 14:30

HÄR ÄR VI  dom lyckliga bjudna  prinsessorna ;)

 

 

 

Av Ingelaaaaaa !!!!! - 19 juni 2010 09:31

ååh vad det ska bli kul....massa pappersnäsdukar har inhandlats.

Mor och jag kommer sitta på första pakett :D

  Här blir champange

bröllopssnittar och massa gott med frukt o chocklad

vi ska äver ha tiaror vi pysslat ihop själva och balklänning :)

vi tar kort när vi klätt oss så ni får se

Först mina vänner ska vi jobba,vi e ju 2 eftersom mor min hjälper mej så det går nog på ett par timmar,sen PANG !startskottet går för denna underbara weddingday

  eller hur,visst e vi ladyes allihop   

Presentation


"Kvinnor älskar enkla saker här i livet - män."

Omröstning

คุณศรัทธาในชีวิตภายหลังมรณะ
  ใช่
  ไม่ใช่
 ไม่ทราบว่า
  ฉันศรัทธาต่อท่

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

leta

veckans ord

EMPATI

 


Ovido - Quiz & Flashcards