Alla inlägg under maj 2009

Av Ingelaaaaaa !!!!! - 31 maj 2009 13:04

oh blir så glad :D måste va på den lotten som jag får skickad hem sen som jag ska vinna på...

tänk om :D vad mycket som skulle ordna sej då,kanske göra mej skuldfri o ordna till det för mej :D

Ett stort tack till bloggen I- love- china  för en trevlig tävling :) stor kram till dej Oskar ;)för ett bra sätt att glädja andra på :)

Av Ingelaaaaaa !!!!! - 31 maj 2009 12:14

sanning,godhet och tålmodighet :)

vi får se hur långt det räcker,till en vinst kanske.... :P

Av Ingelaaaaaa !!!!! - 31 maj 2009 09:16

hehe,jag har min morsdag redan gjord jag :D...så idag är det ingelas dag....ska sola,för nu e jag blek blek blek...får bli en timma fram o en timma bak,ska fixa med blommorna o gräsplätten oxå...mysigt o äta lite smask,är ju själv i helgen och brukar få ångerst o känna mej liten...så oxå denna gång,men är över nu...

hur f_ _ ska jag klara mej ensam.....

vill ju inte ha nån man bara för att,förra misshandlade mej,är rädd för att möta en idiot igen....

men ska till thailand

och är ju galen nog att bara sticka dit...har ju liftat till italien en gång så allt kan hända...

ok,idag är iallafall en underbar dag o jag mår bra ;)

Ni måste titta på den söta ungen som sjunger med retrospect :D

Av Ingelaaaaaa !!!!! - 30 maj 2009 21:52

känner mej bara så olidligt ensam...

inte det att jag inte skulle kunna ha nån att umgås med...

utan detta är en annan ensamhet...

ingen förstår mej ändå...

vill fylla mitt tomrum..

med vad???

ja det som det visste

omöjliga saker,ouppnåerliga mål...drömmar..

ibland vore det lättare om jag inte va så sensitive om jag nån gång kunde va som alla andra...kunde sluta drömma,sluta tro på sagor..sluta tro att jag är en bortbytt prinsessa o att livet är nåt speciellt med mening ...livet är nog bara just livet ,överlev eller dö..

men jag vill att det ska vara rosenrött o mystiskt...måste jag ge upp dom tankarna för att just överleva....  :S

Av Ingelaaaaaa !!!!! - 30 maj 2009 19:52


Teleportera mej....

usch, känner mej liten o ensam....

undrar vad meningen är.... lära sej tålmodighet..


Av Ingelaaaaaa !!!!! - 30 maj 2009 10:49



jobbar runt lite nu...


denna dikten passar på mej.

puss o kram.

PETER  corp dyrendal .Ja Ruk Gun Naan Tao Rai. förmiddagens låt :P


Av Ingelaaaaaa !!!!! - 29 maj 2009 15:10

bara för att ingen annan gör det....

kan ju va kul med lite respons i världen :D

får bli min goda gärning idag...tycker själv det är kul om nån kommenterar mej....

fy är så trött känner jag nu när jag satte mej,har kommit precis hem ....

blir en fixar helg,o grillhelg förståss ska ju bli hur fint som helst säjer dom lärda...

idag fyller Em

först nu är det jobb blandat med tandläkaren,och morsdag,pingst o studenten om vart annat :)sen ska jag börja spara till resan ...vill komma dit så fort som möjligt..

skulle ju helst nu redan i november men....jo kanske....en vinst,sen går det ju....hoppas hoppas,kan det inte va min tur att vinna nu :S

ska hämta lite godis nu o kolla era bloggar.puss o kram

Av Ingelaaaaaa !!!!! - 28 maj 2009 20:02

ska inte göra så mycket mer nu,har suttit o lyssnat på massa musik...

o kollat runt,så nu blir det äta o typ gå i säng ,ska upp tidigt i mon så blir till att ligga o lösa korsord först.....

ja just de.....skulle ju klippa Albin oxå :S

undrar om det går att hoppa det tills imon....

hm...kommer nog inte undan....men går ju rätt snabbt tar en skål o klipper efter den...

hehe..kanske inte uppskattas,o då får jag inte sitta vid datorn kanske...bäst jag är ordentlig o gör ett bra jobb...ok,lite godnatt tillsvidare..ska äta allra först iallafall  :D


får man rymma i min ålder???


Presentation


"Kvinnor älskar enkla saker här i livet - män."

Omröstning

คุณศรัทธาในชีวิตภายหลังมรณะ
  ใช่
  ไม่ใช่
 ไม่ทราบว่า
  ฉันศรัทธาต่อท่

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

leta

veckans ord

EMPATI

 


Ovido - Quiz & Flashcards