Alla inlägg under juni 2009

Av Ingelaaaaaa !!!!! - 30 juni 2009 21:35

såld på denna   "Ploy Chun" (Let Me Go) retrospect...lyssnar ni inte är ni fan dumma... typ

Av Ingelaaaaaa !!!!! - 30 juni 2009 21:14

sjukt bra lika sjukt bra som jag är sjukt dålig...har 39 graders feber fast jag tagit febernedsättande....men trotsar,vill inte vill inte vill inte...

ska ju till optiker i mon ju o tandis o allt annat.....ska upp i ottan o komma hem sent...så tekniskt omöjligt att va sjuk nu...men svimmar snart så gå o lägga mej kan jag ju...göra förståssssssssssssssssssssssssssssss

Av Ingelaaaaaa !!!!! - 30 juni 2009 09:56

ska till tandläkaren i dag o gapa...och är sjuk i halsen o nyser...just det jag inte fick göra o ha..

men åker ändå..får vinka när jag ska nysa så han får spänna loss mej...så han inte borrar igenom kinden eller nått...fy fan va taskigt att jag skulle bli sån idag....kan ju inte kurera mej med vitlök heller...då får jag nog gå hem utan fixningar...usch,blir nervös nu..är ju täppt oxå,tänk om jag inte kan andas...

tyck synd om mej lite..brukar hjälpa då.

ja jag säjer som sanne,gott folk ni får gärna kommentera lite här med ,negativt eller positivt...har ju så där 300 olika personer som går in här varje månad...nån är väl skrivkunnig antar jag : (

blir regn idag...behövs i gräsmattan...än skiner solen,men molnen hopar sej..hoppas det blir åska gillar lite action...är så jävla lugnt just nu...

HALLO!!!!!!  blä...............åker strax nu till tandis,köpa öl o supa på udden eller nåt...imon till optiker i stan...jobbiga bussjävel,men vill ju ha nya lincer................. ok,ha det

Av Ingelaaaaaa !!!!! - 29 juni 2009 13:52

sätter mina blommor på balkis klart nu idag...

så fint så fint,ja brukar väl alltid bli nån mer man vill ha under sommaren,men annars så.

i dag bara latkatt,i mon tandläkaren näst sista gången..,det tar sej .

onsdag till optiker...ska ha linser i kattögon :P hehe...(typ)

så om systerami kunde komma onsdag kväll o grilla(åka med henne hem hit då,kanske göra stan ihop)sen stanna några dar ...det vore det ultimata ju...skicka vidare det till min syster ni som läser min blogg...är ju såååå fint här i örserum nu....och vi skulle ju ta lite nakenchockbilder ju???? he he...lägga in här sen så klart :P

nä nu ska jag fortsätta med mitt,som är just nu njuuuuuuta,det ni :)

Om ni undrar över bild valet så är.... nä det gör ni nog inte

jag har särskild konection till den...men rör ju bara mej,en gullig låt med i-nam ni fåååår lyssna...men kostar en tia...skicka det till  address,ina-katt örserum hehe  (att jag inte tänkt på det innan :S,kunde ju vart rik nu....eller inte)nä nu måste jag sluta medans jag kan sluta.kraaaam

ha det : )

Av Ingelaaaaaa !!!!! - 28 juni 2009 18:03


hur kan det va sååå varmt...pust..

tur jag bor vid en sjö o kan svalka mej

här uppe på går´n e det ca 70 grader i sola mot vägga...ja typ 70 i allafall

nu har skynkena kommit upp på min balkong vill jag lova...är faktiskt gött i skuggan där även om det är varmt,har nästan satt alla,ja alla,många blommor blir det...men har planerat in några till,myser av alla blomster o "dammen"så fint,gjorde vackra arangemang i dammen av blommor(lärde jag mej i thailand ; )  )hehe,ja fast det blev inte liiiika fint,men fint blev det : )



hoppas på att systera kommer o våldsgästar mej....har köpt öl o annat gott thailänskt dricka så det är bara att komma hit systera mi,längtar efter dej...o mat finns alltid :)

sanne hälsa mor din det :)

KRAAAAAAAM

Av Ingelaaaaaa !!!!! - 28 juni 2009 00:06

var hos far o siv efter jobbet...vilken härlig kväll,stig va oxå med o grilla,vi pratade minnen o nyheter va så trevligt så : )


Av Ingelaaaaaa !!!!! - 26 juni 2009 19:28

tycker jag va dumt....

vad blev de dömda för? va det för förargelse väckande beteende ... ?

så mycker bättre vi kunde haft det om vi fått stanna i paradiset...

nu e det ju det vi hela tiden letar efter,

var e paradiset...här e det....nää...men här....nää ,jo..

jag letar bakom varje träd o under varje sten.

ska fan inte ge upp...

en del säjer att paradiset finns inom dom,jaha? ska dom inte dela med sej i så fall,knycka lycka på det viset.... :( 

ha ha så fick jag ett inlägg idag me...gjort???jobbat o e trött typ,det e ju jätte kul för andra att veta...

Av Ingelaaaaaa !!!!! - 25 juni 2009 06:54

sol sol sol...

kan vi bli lyckligare här i sverige

det är detta vi längtat till o klagat över att det inte varit...

sol...

glöm inte utnyttja tiden nu,gå ut med morgonkaffet hur tidigt du än måste i väg,det gynnar hela dagen vill jag lova..

bor du i stan o inte kan gå ut på trappen eller i bersån,öppna fönstret o sätt dej i solstrimman...köp lite extra stora gröna växter o en vilstol,fåglar kvittrar ju även i stan...annars finns det ju inspelade fågelljud att sätta på...

vad jag vill säja är att låt inte tiden gå förbi..njut av sommaren.

och har du ingen sjö i närheten som jag ,tappa upp en tvätt balja vettja..plaska lite är oxå bra för själen,våga va lite barnslig...o ta på dej den där fantastiska sommarklänningen som du alltid tycker är för mycke....jag lovar själen längtar efter den...

ha en go sommardag :D

själv är jag på tidig väg till gränna i mina underbart(hiskligt för en del fega,hehe ) blommiga tunna sommarbyxor,älskar dom, ett rosa linne o en solhatt ,är man stjärna så är man,guldsandalerna på jag köpte i thailand :P

älskar er alla,vi lever ju i en happy nation...eller hur :)

Presentation


"Kvinnor älskar enkla saker här i livet - män."

Omröstning

คุณศรัทธาในชีวิตภายหลังมรณะ
  ใช่
  ไม่ใช่
 ไม่ทราบว่า
  ฉันศรัทธาต่อท่

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

leta

veckans ord

EMPATI

 


Ovido - Quiz & Flashcards