Direktlänk till inlägg 24 april 2011

“Lite galenskap vid sidan om är alltid till stor glädje.”

Av Ingelaaaaaa !!!!! - 24 april 2011 21:52

hej alla :)  

hoppas ni har en joyful påsk.

jag har haft och har en bra tid.

igår va jag vid udden o grilla med barna o föredetta,idag fyller min son och syster år.

Vi va på grillparty hos systera,typ hela släkten,det va gott o trevligt.GRATTIS NI TVÅ.

och sanne och jag fick vårat vin till slut så slutet gott allting gott.

hehe,fast slut är det ju inte.......

 

ööööööh?????

        ja,att tala med andar......

eller när lammen tystnar....vet inte vilket det va...

hm...då är detta bättre   tänkte jag skulle försöka att vaska lite guld i sommar med sanne o Hampus,skulle va sketa kul...hoppas...är det nått som lockar motsatta?..blink blink...(försök till date mitt i alltihop)  

nä nu ska ni få en braaaaaa bild(repris,va önskan på det)   SUCK....

nu ska ni få en dikt, he he he

Jag vill hålla av dig
utan att hålla fast dig.  
Jag vill ha dig
utan att äga dig.
Jag vill älska dig
Utan att göra om dig.
Jag vill vara nära dig
utan att kväva dig. 
Jag vill ge dig kärlek
utan att ställa krav eller villkor  
Jag vill ge upp mig
jämte dig.
Utan att gå före, utan att sacka efter.
Jag vill vara din människa på jorden

HALLO! ALLTSÅ

vilken korkad dikt.vad f..  menar dom?

sov gott nu och fundera på detta här istället,

Dum Vivimus, Vivamus - "Medan vi lever, låt oss leva"  

 

SES  



 
 
Ingen bild

Sanne

26 april 2011 12:12

Äntligen lite uppdatering:D
Detta vill vi se mer av !!;)
Ja klart vi ska vaska guld och sen så klart många många fler äventyr:P
Puss på di Moster

Ingelaaaaaa !!!!!

27 april 2011 21:29

hihi ,ja äventyr förgyller livet ,även dom utan guldvaskning :D puss sötgumman,ska skärpa mej här...solen kommer ju nu och då ska man va inne,hehe. ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ingelaaaaaa !!!!! - 29 augusti 2011 11:24


Jag är dålig på uppdatering...vääääldigt dålig. Men tack ni som tittar in. jo,jag har mörkt hår och jo jag har klippt mej lite Det är inte grönt nu Madde men vet inte vad det skiftar i,färgade ju brunt,rött slingor o svart...så är lite melerad ...

Av Ingelaaaaaa !!!!! - 10 augusti 2011 10:03

undrar jag... i nästa vecka... ska änrda mitt utseende el nått..(klippa om tid finns,och färga) trött på mej igen... haha ha GRYM FÖRVANDLIG ÖNSKAS   man kan ju va snäll för det  oooooh! vilken söt tigerbild vill va en tiger el gepar...

Av Ingelaaaaaa !!!!! - 9 augusti 2011 20:03

jag tänker, alltså lever jag jag är så nöjd i mitt lilla... jag skapar mitt lilla liv perfect.. Hej,sommaren är underbar och barna mina bäst : ) oskar och Erin gifte sej nu 23 juli helt underbart, kul , fint fint bröllop som gick i lite ova...

Av Ingelaaaaaa !!!!! - 27 april 2011 21:37

ja,idag har johan o jag gjort om Albins rum,vi gjorde det i smyg,typ bygglov utan lov,hahaha...vi va lite skraja att han skulle bli arg så vi köpte glass och en triss att typ lugna ner han med...men det blev succe´,blev helbra...japanskt med örserums...

Av Ingelaaaaaa !!!!! - 10 april 2011 00:36

    Blir det månne nått sånt här tuffigt... el nått mer ljuvt...   eller nått helt ,ja kuffiskt...   vi får se idag..söndag hos söta Sanne..skulle va nån handgrej med men, vad vet jag inte.. inte är det väll finger gympa???      ...

Presentation


"Kvinnor älskar enkla saker här i livet - män."

Omröstning

คุณศรัทธาในชีวิตภายหลังมรณะ
  ใช่
  ไม่ใช่
 ไม่ทราบว่า
  ฉันศรัทธาต่อท่

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

leta

veckans ord

EMPATI

 


Ovido - Quiz & Flashcards