Alla inlägg under september 2009

Av Ingelaaaaaa !!!!! - 30 september 2009 17:33

dröjer en till två veckor..sen har jag denTungan ute

ska köpa en snygg scarf till ,typ mer halsduk...blir på indiska då..

usch gott folk e så osäker på min resa...händer ju massa där nere o åka själv e inte så lockande...

även om jag blir mött av vänner båd här o där...

tvekar.....får bli ett fantastiskt tydligt tecken som gör jag åker...om jag inte åker då???kommer jag ångra mej hela livet då??min regnskog...min regnskog....

fast den finns väl kvar nästa år med hoppas jag...fast han kanske inte väntar ett helt år på mej...?

om jag inte åker ska jag köpa nya snygga glasögon för pengarna...behöver nya både modelmässigt o synmässigt..

oskar flyttar o erin kommer hir...jag kanske flyttar o behöver jobba...usch e så mycket...o johan o albin blir ensammna jul..o nyår,fast det säjer dom inget gör...har lärt mej att om man tvekar ska man vänta...deras kung e sjuk o det blir inbördeskrig om han går bort...det e helt säkert...så....

jag älskar regnskogen o thailand...men finns ju kvar...

fast kanske inte han.....tänka tänka tänka    

Av Ingelaaaaaa !!!!! - 29 september 2009 08:36

önskar alla en underbar dagKyss

själv går jag till jobb nu,blir en lång dag...

tittade på lägenheten igårkvällGlad pratar mer om det när jag kommit hem

ha det bra.  

Av Ingelaaaaaa !!!!! - 28 september 2009 18:27

så här säjer Aki

-

Och jag har fortfarande absolut längtande dröm.

Jag kommer att försöka tills den sista minuten av åldersgränsen.-


inget mer att tillägga,så sant som om jag sagt det självKyss  

Av Ingelaaaaaa !!!!! - 28 september 2009 15:22

flyttar inom några veckor en månad,vi ska kika i kväll...

och ta mått ni vet o sånt...han ska ju köpa ny säng o det och är ju alltid bra att veta lite.

va ju bra,han trodde ju först att den va tillsatt...men sen ringde hon o sa att det blev oskar istället,

kul,soffa o bord har han ju sen tidigare när han bodde i kristinehamn.ska äta lite nu...

ja förestenGladpengarna hade kommit tillbaka till jobb...vet inte vilken anledning med fick en check i dag....så ska jag kolla upp mitt konto senare...BRA VASkrattande  

Av Ingelaaaaaa !!!!! - 27 september 2009 16:31

****** ******* *** ****......... ingen av dom ska jag ha

nä jag ska ha nåt helt annat, nåt helt annat

ett uppmaning,till folket och mejGlad:


utmaningen på glädjens väg är att skapa frihet

Glädjens väg handlar om att värdesätta dig själv

och tänka på vad du gör med din tid


Jag tvättar o provar kläder idag om nån undrar

ja,färgar fransar oxå

ätit wok och ska ta ett bad med härliga havssalter....och meditera,

känns som jag verkligen behöver det....varit en pärs sista tiden

lite mycke typ stress för en som gått in i väggen och aldrig blir lika stress tålig igen

ha en bra söndag alla rumpetroll

Av Ingelaaaaaa !!!!! - 27 september 2009 10:31

kanske inte allt e som det ser ut,kanske mannen ska få va man,fast vi bara tycker att vi ska va lika,jag vill ju inte bli man,utan jag vill utveckla min kvinnliga styrka mer o mer....kanske mannen blir tråkig o inte alls så där spännande om vi gör om allt,jag va hemma hela tiden hos mina barn när dom va små och skulle aldrig lämnat dom på dagis(respect för dom som gör,fritt väl,eller måsten)jag litade inte på att det inte låg farliga saker framme eller att barnen hade det bra utan mej mamman.tycker väl faktiskt att mannen betalar på restaurang....skulle bli väldigt sur om vi skulle dela....som om mitt sällskap inte dög,skulle oxå bli sur om jag fick bära tunga saker om en man fanns i närheten och räknar med att få blommor och en present då och då.klär gärna upp mej o sätter på läppstift innan mannen kommer hem från jobbet......va fan lite fina kan väl vi tjejer va...mannen går på synen gänska mycke så man vill ju va det han ser på....ja,är nog gammeldags,men vill bestämma i förhållandet...men det görs ju från hemmaplan,riktningarna.usch vill ha en snäll o rar man så klart...men han får inte bli trist o ointressant....

vilken tankegång det blev.....men försöker förklara mej själv varför jag söker vissa män....måste va snälla men absolut inte ett uns av mesighet...o jag måste va vackrast i hans ögon annars tröttnar jag.

vill ha en man som kysser kobror typ....faktiskt,och som behandlar mej med samma respect som orm kyssen.och han ska kunna försvara sin familjkobrakiss   bring the day  

Av Ingelaaaaaa !!!!! - 27 september 2009 00:58

en av dom som inte fick pengar överförda??

hoppas hoppas

är ju lite roligare att somna om jag hoppas på det...

kanske inte krono e inblandad..Obestämd

ska sova nu i vart fall

god natt alla människobarn och katter love Tony 

Jaa , he is the best,tittat på clipp med han i kväll Kyss  

Av Ingelaaaaaa !!!!! - 26 september 2009 17:38

win potato

 

säjer inget mer hänvisar till förra blogginlägget

nu ska jag woka god thaimat...tröst e va det blir

OK,underbar låt att fånga upp sej i,inte deppa...fånga upp...inte deppa...fånga upp

( fast helvete)

PISS                          jo men , får titta lite på WIN o lyssna på potato så blir denna dagen oxå all

Presentation


"Kvinnor älskar enkla saker här i livet - män."

Omröstning

คุณศรัทธาในชีวิตภายหลังมรณะ
  ใช่
  ไม่ใช่
 ไม่ทราบว่า
  ฉันศรัทธาต่อท่

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

leta

veckans ord

EMPATI

 


Ovido - Quiz & Flashcards