Alla inlägg under juli 2009

Av Ingelaaaaaa !!!!! - 31 juli 2009 19:15

ska inte säja nått till er andra....men ni anar väl vilka 2 det skulle stå imellan......ja just det ...

en av dom sjöng apologize ...

va väl rätt som vann tycker jag....men nu har jag ju tagit bort spänningen för mej....

jobbigt det blev..

jag tycker att Ricardo Munoz sjunger den bäst av alla,jag har haft denna låten med han här innan....men kan inte motstå honom så måste titta igen...

han e grymt läcker...så snygg så, har det, det-ig varför e inte han super känd???

borde han va.... :P

tyst nu...ska titta lite till ;)

Av Ingelaaaaaa !!!!! - 31 juli 2009 09:46

nä nä nä,inte kan väl sommaren sprungit iväg så nu igen...varje år är det så..va fan? man hinner ju ingenting??

jag som skulle gjort så mycke....men gååååår ju inte regnar o blåser o är kallt på kvällarna...varje juli är så,juli är fan ingen sommar månad utan är mer en va fan är värmen o solen månad..........

men visst nu kommer ljuva augusti sista sommar månaden sista för i år....

usch nu gäller det att ta till vara på var dag...sen kommer hösten o vintern o vintern o om vi har tur så kommer det lite vår igen sen kanske lite sommar i juni o sen frågande juli o ""måste hinna" augusti va fan bor vi i för land....

men synd o klaga eller???

I GÅR VA VI PÅ ÖA;JAG O BARNA DET VA JÄTTE KUL VI CYKLADE TANDEM O VA PÅ NÄS SLOTTS RUIN O UTE VID FYREN O PÅ ANDRA SIDAN MOT VÄSTERGÖTLAND O PLOCKADE FINA STENAR.....VA JÄTTE ROLIGT ATT FÅ RÅ OM MINA SMÅ GULLEFJUN EN HEL DAG PÅ ÖA,MEN MAN HAR ONT I BAKEN IDAG HEHE,JAG O ALBIN CYKLA IHOP O OSKAR O JOHAN PÅ EN.

sen 10 min innan vi nådde hamnen igen började det spö regna o storma ,oj vilken störtskur vi blev dyblöta hehe...

vi åt stark thaimat på piri piri o drack chan öl o white russian...så blev vi lite varma igen,va sååå mysigt...kom typ en tromb när vi satt o åt vi satt ju inne såklart....men folk sprang i fick hålla i saker o båtar höll på att välta.....OSKAR bjöd på hela kalaset :) tack.

OCH tack barna för vi hade så trevligt o för att ni ville följa med eran gamla mamma :) puss på er...

lägger in en bild på er från dagen...vet inte om jag får...men den är så bra.


Av Ingelaaaaaa !!!!! - 29 juli 2009 21:47

fast...

inte i stockholm då utan i chiang mai..

nuuu har jag ont i foten vill jag lova,tror det är en spricka sen jag halka på udden...svullet nu....men ska ju ut o cykla på öa i mon så går inte pjoska sej....men jag ska till doktorn en dag nästa vecka när jag får tid...så han kan säja vad det är..gick med bruten handled i 2 år innan det läkte,gick ju upp hela tiden...har ju inte tid med sånt nu,ska ju vandra i djunglen o upp för vattenfall om några typ månader...

längtar. :P

och potato är sååå  snygga ,mums,ja sjunger bra med,super jätte bra.


Av Ingelaaaaaa !!!!! - 28 juli 2009 21:07

Två tips har jag.....

båda lika bra,men lite olika effect..

ägg har man ju typ alltid hemma..

En ägg vita+citronsaft...vispa ägget först sen droppa i citron

drar ihop porerna o tar bort fula pigmentfläkar något...huden blir ren o slät o frisk som en havsbris...ja det e sant...e ju enkelt o billigt...låt masken sitta på 20 min ligg ner avslappnat gärna med lugn skön musik...eller låt tankarna fly till nått trevligt.

Nästa mask e av äggulan vispa o blanda i honung,,huden får näring o spänst o hyn blir slät o lycklig...20 min där oxå o avslappning...

titta dej sen granskande i spegeln se hur vacker o fantastisk du e...le åt ditt vackra ansikte o du har vunnit skönheten i hjärtat som strålar ut i din lyckliga hy....

jag garanterar att maskerna gör dej vackrare o billigt e det....faktiskt beprövat i många hundra år...prova båda lite omväxlande...jag gillar den med äggvitan bäst....sen har jag en vanlig fuktkräm efteråt....har du äggulemasken behövs inte en nått efteråt..

under tiden du ligger o slappnar av kommer prinsen o kysser dej...inte så dumt va :D

Lycka till,

berätta om hur vacker du blev här för mej ;P


OCH GOTT FOLK några av mina älsklings bästa artister på en o samma låt ,bra underbar musik att lyssna till under masken :P

Av Ingelaaaaaa !!!!! - 27 juli 2009 23:01

måste ju ha nått att sova till....

jopp jopp ;)

HAI-ROO-WAH-YOUNG-RUK-GUN

Av Ingelaaaaaa !!!!! - 27 juli 2009 22:08

att den där svennebanan låten e det värsta skit jag hört...får fan skämmas för hur jävligt dålig musik skit det görs...vilken jävla nedrig text...va fan menar karln...tror han han e häftig o kommit på nått ballt o ta bort det äckliga håret....ja ja,ska inte bry mej det är väl det sånna som han vill...tänker stänga öronen...måste tvätta ren dom från skiten...

och nu när det va sagt,säjer jag godnatt  o sov gott ses imon....

då ska jag jobba....igen....zzzzzzzzzzzzzzzzzz natt

Av Ingelaaaaaa !!!!! - 27 juli 2009 19:05

Det va en gång ett gult hus vid en sjö....

där inne satt i en lägenhet 4 personer vid 4 datorer i var sitt rum...

alla hade olika activeteter för sej...

en pratade med thailand

en med amerika

en animerade sej

o en skapade spel...

där fanns oxå fyra katter....

en ville ut på balkongen

en pyste i sängen

en drömde om svunna tider

o en sprang i mellan dom 4 personerna med information om vad dom andra i lägenheten gjorde.....

alla va hungriga men ingen orkade laga mat,så det fick bli mannagrynsgröt.

har jobbat idag ja börjar bli en vana :)


så slöt dom sej runt datorena..vad som igentligen görs o säjs vet ingen....jo men ingen utanför huset...eller jo...nätet är ju maskigt fullt med hål hade jag glömt...hehe


Av Ingelaaaaaa !!!!! - 26 juli 2009 18:59

det ska vi troligt på torsdag...

får ringa om tandem till oskar o johan....en heldag me barna där blir bra..

har saknat dom nu...har ju vart hos lars i 2 veckor...ja dom har väl varit hemma o vänt lite men ändå..

usch vad jag saknat dom känner jag...

Men nu e dom hemma igen :D

allt frid o fröjd....jag har ju jobbat det mesta så jag har inte gjort så mycket för mej själv...mor va här o sov..annars så mest minglat med katterna :)

Presentation


"Kvinnor älskar enkla saker här i livet - män."

Omröstning

คุณศรัทธาในชีวิตภายหลังมรณะ
  ใช่
  ไม่ใช่
 ไม่ทราบว่า
  ฉันศรัทธาต่อท่

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15
16
17
18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

leta

veckans ord

EMPATI

 


Ovido - Quiz & Flashcards