Alla inlägg under april 2009

Av Ingelaaaaaa !!!!! - 30 april 2009 23:13

CLASH ft. Retrospect - ซากคน from Clash Army Rock Concert

Dagens bästa,snyggt upplagt,skön tuff video .

nu stänger jag ner för jag är trött o behöver sova,konstigt nog pratar jag med thailand,hur orkar dom va uppe då...5 timmar före där nu på sommartiden....blir väl sömnig för ja tänker på den tiden.....

jäääsp.... godnatt


Av Ingelaaaaaa !!!!! - 30 april 2009 18:48

Hm,satt på kyrkans kyrkogård...hehe jo så va det ,i gränna är nämligen det 2 kyrkogårdar...

hittade en perfekt lä plats i solen med kyrkväggarna runt....satt där när jag väntade på bussa..

trot eller ej  men jag fick tre krukor med tre vita violer av en karl,sååå söta o doftade ljuvligt ...så nu har jag satt dom här ute på min plätt...

blev glad hela vägen till landet...dom kommer glädja mej hela sommaren o dofta gott :) satt lite annat oxå....härliga dag...fin valborg vi får och GRATTIS KUNGEN.

Nu till det hotta kring öronen,köpt blå färg, wow , hehe blir ju inte typ blått inte så mycket iallafall :S men ska mest ta bort det rosa...jo färgerna e många.PUSS till min speciel friend i thailand oxå....har haft besök från thailänska sidor här...det e kul tycker jag,välkommna igen.Nu blir det lite annat göra i kväll...............typ

Av Ingelaaaaaa !!!!! - 29 april 2009 11:23


Men jag tänker hela tiden på....

fick brev igen..

tänkte vi skulle skriva varannan dag men det går inte hålla sej...

jag sitter här nu med brevpapper o penna,ska skicka lite småsaker...

men först blir det en e-post.

varför berättar jag det här.....

ville väl bara säja det till nån...

så fort jag får nån form för pengar så åker jag ,gillar romantiska uttalanden som att,att få sitta med dej i ett vattenfall o kramas skulle va underbart,skulle göra mej lycklig.Lite med tanke på att det nu är 40 grader där nere.tycker det va fint sagt.


Ha en härligt solig dag nu : )

Av Ingelaaaaaa !!!!! - 28 april 2009 21:55

 och godmorgon Thailand.

ses i mon....först titta på LOST sen sänga .........

jäklar vad myggbeten kliar,innan va betten stora som femkronor ,nu e dom stora som pingis bollar...ve e det här! :(

puss.

Av Ingelaaaaaa !!!!! - 28 april 2009 21:23

slippat o haft mej...satt o gapa i 2 timmar,fy va jobbigt....men fint ska det bli när det är färdigt....hoppas jag :S.......

va en sväng hos mor med, en stund före o en stund efter...åt maten där i dag...va långt allt hade kommit i gränna...ligger ett par veckor före faktiskt.

Fick brev o så fina kort i dag :) i love that....

är det våren eller är jag lite kär tross ;)

 är nog lite av varje ...

men blir mer o mer intresserad :O hur ska det sluta.....

kanske ridandes på en elefant i chaing mai ; )

rakt in i djungeln i solnedgången med denna låten som bakgrunds musik..... :P

Sabai-Sabai     

ทั้งหมดฉันคือฝัน ;)

Av Ingelaaaaaa !!!!! - 27 april 2009 08:41

far o siv va här igår som sagt vi satt ute o fika i det varma vårvädret och blev myggbitna,massa myggbett hela bena nu,stora som femkronor :S måste varit särskilt farliga myggor.......

ska greja o klippa på min lilla plätt i dag,har ju köpt lite blommor nu,tror jag vågar sätta ut dom...och hoppas på att det inte blir allt för många frostnätter till...bor ju i en kallzon så risk finns ju...ååååh jag älskar att det är vår nu...

lägger in en favorit har spelat den flera gånger på bloggen men den e så bra att den kan lyssnas på typ hela tiden ;)kram alla glada människor..hittade thaimusik på en annan blogg oxå här Yes ! jag e inte ensam :D det finns hopp.Extra kram till dej och en vårblomma : )lägger in deras alldeles nya låt senare idag älskar den......

So Cool - ไผ่ลู่ลม
Av Ingelaaaaaa !!!!! - 26 april 2009 13:35

måste ta upp bullarna i diska...usch bråttom jag fick nu....

hehe,sen som vanligt...mitt stackars hjärta.

nejdå inte så farligt...

Pappa o siv ska gratta Albin i dag så vi blir väl mest ute o fikar tror jag så dammsugaren får stå . Ha det gott.ännu en taatoo cover ,me like ;)

Av Ingelaaaaaa !!!!! - 26 april 2009 10:45

...till min youtube premiär...hehe

lite nervös blir man ju o denna låten kan jag bra...och vill ju gärna fösa fram sekloso ju....

haha undrar om det blir flipp eller flopp........

och undrar om jag får lars till spela gitarrsolo åt mej o ja resten med skulle behövas....tror jag kan få han till det...han e ju redan på youtube...

ni ska få sidan...

i nästa inslag..

det kommer mera idag,lite ljuvliga bilder från igår går väl alltid hem eller???? ;)

och e lite hemligt kär...

eller glad i magen...

hehe....kan ju va våren...

Presentation


"Kvinnor älskar enkla saker här i livet - män."

Omröstning

คุณศรัทธาในชีวิตภายหลังมรณะ
  ใช่
  ไม่ใช่
 ไม่ทราบว่า
  ฉันศรัทธาต่อท่

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

leta

veckans ord

EMPATI

 


Ovido - Quiz & Flashcards