Alla inlägg under februari 2009

Av Ingelaaaaaa !!!!! - 28 februari 2009 00:23

 ÖNSKAR EN GOD NATT !

SKA TA MEJ EN VARM KOPP CHOCKLAD,och en nattmacka blir alltid hungrig kl 24.00....så ska ut på jakt i kylskåpet,har ju pannkakor kvar oxå,och keso o tomat,ska kanske göra en rulle av pannkaka med gottigt i.......eller youghurt o crunch?


Funderar oxå på om jag ska börja på en bok eller inte?risken e ju att den e bra o då blir det ju ingen sömn,hm ....va mycke huvudbry det blev plötsligt,ska jag ha den röda eller den blåa pyjamasen,eller ingen alls :S.Sov sött,ses i mon.

Av Ingelaaaaaa !!!!! - 27 februari 2009 23:11

om man har för många addresser till trevliga män.....ska man dela ut några då....eller svara på alla,ska man sålla ut efter hand...eller satsa på en från början....

hur vet man att det e rätt val i så fall...jag kör lite på ha många,droppar av under tiden,blir några hög intressanta kvar...usch e det fult.

är ju några man inte vill bli av med.även om man vet vem man vill träffa.....är det fegt att inte våga satsa på bara den man vill träffa.

visst kan man väl ha många brev-vänner,måste man säga till dom andra vilka man pratar med?funderar lite över rätt o fel i den saken....vad har ni för åsikt om det?? :S

Av Ingelaaaaaa !!!!! - 27 februari 2009 14:52

...ska jag ha i mina nudlar,blir pad thai,har frysta thaiwok-grönsaker i dag...ska till affären o se om jag hittar nån färsk raritet,blir ju bättre då,morötter finns ju alltid,ska bli starkt,mmm....är sugen på det,går hem hos dom övriga oxå.Först ska jag sola,duscha o skjölja ur olivoljan ur håret.kan inte bestämma mej...ljust-mörkt..eller bara låta det va..hur som, långt vill jag ha iallafall,har det på utväxt o måste va rädd om det så det inte blir så här slitet,olivolja kommer bli dagligt andvändt nu ett tag....usch värför e hår så tråkigt o livlöst vid denna tiden på året.ha det bra så länge.Kram

Av Ingelaaaaaa !!!!! - 26 februari 2009 19:34

kan vi behöva ibland...ska steka pannkakor nu.tar typ en timma....perfect drömtid.

ska va barnvakt i heljen åt lille emilio...ska bli så kul...kanske vi ska gå ut o grilla korv...hm,beror ju på vädret förstås..o hur mycke man hinner..tiden brukar gå så fort.i mon blir det stan...kom ingenstans i dag..tänkte ju färga håret mörkt...får bli längre fram(min fegis)kram på er.

Av Ingelaaaaaa !!!!! - 25 februari 2009 13:31

...en plats där vi kan finna ro....söka oss innåt och försöka finna sanningen om oss själva och vad meningen igentligen är....

att sitta med ryggen mot ett träd känna livet,o tryggheten, rötterna som borrat sej ner i jorden o  håller grunden för våra liv i ett säkert o kärleksfullt grepp...stammen som växer sej hög o stark,dom strävande grenarna o löven som sträcker sej mot himmelen fria i vinden samlandes livets vetskap....när man sitter så öppen, trygg, fri....kan man känna sanningen...om så bara ett ögonblick ,men den finns....att släppa in dessa ögonblick allt oftare,det e sanningen,kärleken,tacksamheten för vår tid på jorden.Öppna upp för ljuset,tacksamheten......hjälp varandra på livetsväg.

Av Ingelaaaaaa !!!!! - 24 februari 2009 18:34

Lycka till Victoria och Daniel.

Har inte tid att vara här i dag,royalist som jag är vill jag inte missa en enda repris : )

Presentation


"Kvinnor älskar enkla saker här i livet - män."

Omröstning

คุณศรัทธาในชีวิตภายหลังมรณะ
  ใช่
  ไม่ใช่
 ไม่ทราบว่า
  ฉันศรัทธาต่อท่

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

leta

veckans ord

EMPATI

 


Ovido - Quiz & Flashcards