Alla inlägg under februari 2010

Av Ingelaaaaaa !!!!! - 28 februari 2010 11:41

Tänk va skönt att vakna utvilad...inte ha nåt så där bestämt att göra...det e då all kreativitet bubblar...nu har jag massa jag vill göra idag och det känns som jag har tid till allt..

läget?jo är ganska frisk (lite stel i nacken bara)och har målafärg till det jag vill göra vad det nu blir i slut ändan...men har några sköna utmaningar.Blommor och slingor blir det säkert...men ska försöka mej på lite mytologiska djur med

Jag tvättar...hehe, fanns tvättid och det känns så bra och roligt faktiskt ska tvätta täcken o lite extra...ska sy en omlottkjol oxå...igår kväll frostade jag ur frysen innan det blir för varmt att ställa ut sakerna...känns skönt det me....så nu längtar jag till att fixa skåp o lådor ....ska färja 4-5 slingor,sitta i underbart örtfotbad...ta en promenad i det nya vädret,laga mej god mat,med färska grönsaker och lax o frukter av olika slag...tänkte göra lite suprise muffins tills barna kommer hem i kväll..Jag har ett underbart koltrastpar här utanför igår började dom sjunga sin vackra vårsång...Lycky me så underbart att höra...dom sitter ja en halv meter från förstret i min karagan och tittar in  o sjunger så fint.

nu ska jag fortsätta här börjar med att gå ner o fixar i mera tvätt....sen ska jag låta mej fångas av vad ögonblicket ger mej...

Ha en bra söndag allihopa  

 

Världens godaste "pannkakor" finns i thailand 

Ska göra en typ sån idag mmmums, vi ses.

Av Ingelaaaaaa !!!!! - 27 februari 2010 15:04


Namo tassa bhagavato arahato sammā sambuddhassa.


Honour to Him, the Blessed one, the worthy one,the fully enlightened one.

Thai Pali Chanting


Av Ingelaaaaaa !!!!! - 26 februari 2010 18:33

Har varit lååååångt borta.

först på vanliga jobbet , sen städa jag hos oskar...

blir ju lite pengar..

och nu är våren i antågande inte klokt....

hehe, det va slask o 7 plus, oj det är nya tider nu,hinner inte med i svängarna i år...kom från thailand +30 kom hem hit -20...och nu ska det visst bli vår...ja va va det ja sa...

blir vårgarderob i fortsättningen, YES!

fy va trött jag e...nu blir det fisk till middag....sen tv o vila....och njuta av att det snart e mars en faktisk vårmånad...

Av Ingelaaaaaa !!!!! - 24 februari 2010 23:27

buddha-prayer-3

Namo tassa Bhagavato
Arahato
Samma sambuddhassa

I pay homage to the Exalted One
The One who is free from all defilements
The One who is fully self-enlightened

Av Ingelaaaaaa !!!!! - 24 februari 2010 22:12

    

JAG HAR HAFT ONT I HUVE NU ETT PAR DAR...

är så jobbigt...så jag tänker inte uppehålla mej här så länge utan gå i säng så jag kan gå till jobb i mon...annars ja,fått härliga kort på mina vänner i chiang mai dom hade varit i chiang rai o åkt på mekong floden...hm,skulle man varit med..roligt att få kort på mina goa vänner där  Längtar dit........

  FINT I CHAING RAI   ELLER HUR?  

ok gott folk...nu ska jag dra täcket 2 varv  

och ja, LOVE åt alla genom Bodyslam

  / INA

Av Ingelaaaaaa !!!!! - 22 februari 2010 23:47

ja...vit som snö...snön e verkligen vit i år...i bland är den brun o slaskig...men inte i år inte :)...åååh jag älskar snön...hoppas det kommer mer..det är ju så härligt att pölsa runt i meterdjup snö...och vilka härliga bilder man kan ta....

ja vita lögner ja  

och kalla händer det får man lätt denna vinter i synnerhet om man inte har vantar och måste hela tiden ta i detta magiska pulver

tja,va ju tvungen o ta lite bilder på vintern för våren knackar...och så här mycket snö lär det inte bli nästa år...så får väl stå ut då....

ja så här ser det ut hos mej..tog bilderna idag...i morgon e det säkert ännu mer...

  Min mysiga snöhög...här har det skottats...hehe,,fin sittplats :)

  vackert på granhäcken...ja ...jo det e fint med snö trotts allt...

  MAGISKT PULVER....GE MEJ KÄRLEK GE MEJ VÅR,GE MEJ LYCKA DU SOM RÅR.....

GE MEJ KÄRLEK   GE MEJ VÅR  GE MEJ LYCKA   DU SOM RÅR.... 

Ha det gott nu alla...

och nu Bodyslam..hehe lovade ju köra nya låten med olika videos..

haha trodde ni att ni skulle slippa  


Av Ingelaaaaaa !!!!! - 21 februari 2010 16:05

 

liknar på pricken sånna man klippte ut som liten...

tror jag ska göra det igen,va ju kul att veckla ut o se resultatet  

Annars väntar jag på våren och på indiska, rean på dessa plagg..

dom ska jag ha,men som det är nu kostar dom närra 1000 kronor styck så brukar vänta på rea på rean....

får ju utskick på allt som händer på indiska så när det är dags så åker jag och hänger på låset...

älskar indiskas kläder...halva min garderob,ja nästan hela är där ifrån....och jag har gämt tur att hitta skitsnygga passande från indiska på loppis oxå....köpte en klänning och en blus nu i fredags på loppis från indiska...jätte härliga till sommaren..

klänningen tänker jag jobba i om det nu blir sommar nångång  

Denna jackan och denna klänning väntar jag på att på att få äga....

åker nog in och provar dom lite då och då...brukar hjälpa att dom blir mina sen  

 

 

så läckra,jag älskar sammet o brodyr,siden o guld,paljetter o glitter  me like,så snart får ni lov o bli mina 

och här dagens låt  

EN HELT NY MED BODYSLAM  släpptes februari yeaaah LUCKY ME AGAIN;I LOVE BODYSLAM  tar vertionen med eng sub....men kommer leta mer om låten,mer videos..kommer spelas fler gånger här va så säker DEN E super.

Av Ingelaaaaaa !!!!! - 20 februari 2010 19:07

vilken låt ,vilken sång.....wow..me like, me like



  

Presentation


"Kvinnor älskar enkla saker här i livet - män."

Omröstning

คุณศรัทธาในชีวิตภายหลังมรณะ
  ใช่
  ไม่ใช่
 ไม่ทราบว่า
  ฉันศรัทธาต่อท่

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

leta

veckans ord

EMPATI

 


Ovido - Quiz & Flashcards