Alla inlägg under januari 2009

Av Ingelaaaaaa !!!!! - 29 januari 2009 13:51

nu får jag skynda mej lite...

har ju en del att greja med innan jag e färdig,typ ja...sånt o sånt....tror jag tar med alla kläder,väljer hos sanne...ska ju till henne först nu i kväll,sova där o kanske vi kan få ihop lite kläder tillsammans :)........vi måste ju va sjukt snygga....så är det ju bara....(fast just snyggbiten för oss ; ) är det ju inga problem med,hehe....men kläderna....... )ska bli kul detta...en lång weekend,först mysa sanne o emilio,sen hotella i malmö.pussar o kramar...måste förtsätta här.....undrar om det är bal på hotelet......hörde att kronprinsessan skulle va inbokad samtidigt: S

Av Ingelaaaaaa !!!!! - 28 januari 2009 20:01

......och om ni ser oss,bete er som vanligt(fast lite artigare)...ta inga kort...o håll upp dörrar o bjud på drinkar så blir det nog bra.kanske de är detta rummet vi ska sova i....åååh ska bli så kul....TACK sanne.(har fortfarande inte hittat kläder....:S får nog bli svarta sopsäcks varianten iallafall....guldskärpet har jag hittat.puss sanne.

Av Ingelaaaaaa !!!!! - 27 januari 2009 18:52

....trodde ni aldrig ni skulle få höra av mej va??

men den här lilla gubben som log så rart mot mej va verkligen frestande...blev inte länge kvar i handen utan slukade den med hull o hår....detta va på flygplatsen o energin håll på att ta slut....då såg jag i ögonvrån ett gäng bakelser...den rara gubben blinkade o sen va jag såld....ja eller han va såld då....hehe,gott det va....fram för fler leende gubbar.

Av Ingelaaaaaa !!!!! - 27 januari 2009 14:49

tittat lite på muay thai klipp.

kan ju va rätt otäckt ibland när dom"stora" killarna fightas annars är det rätt facinerande hur dom kan behärska sina kroppar....om man visste att alla mådde bra efteråt så....vilken träning det ligger bakom....

den största konstnären av alla förtrollande Tony jaa ,får mej att se tjusningen i rörelserna i den totala behärskningen av varje sena o muskel...trodde väl inte jag skulle tjusas av en kampsport....men det gör jag,ska titta lite till.

är lite ,lite nerstämd min älskling har inte tid att prata så mycket...jobbar,men sent mej söta o gulliga meningar....men saknar han....så barnslig jag e.... men börjar ju bli allvarligt intresserad,märker det på att jag tänker att jag inte duger, att det ändå inte kan bli nåt....o att jag som nu känner mej lite ledsen i magen....fast han skickat mer än bekräftelse i dag..........................usch(vill jag?,kostar ju på att tänka så här,hade ju inte tänkt göra det mer typ...bara lite förälskelse flirtar hade jag tänkt...hm måste kolla upp beroende mätaren,kan ju blivit vajsing på den igen)visar ett träningsklipp,här kan man se tekniken....

Av Ingelaaaaaa !!!!! - 27 januari 2009 00:15

jaja...ni vill ha fler bilder,dom snygga.....kommer,men blir en dagsfärsk bild i stället...dom snygga kommer i mon ånyo,tänker bara att jag kanske är för snygg........har pysslat lite med min nya blogg,därför varit lite upptagen....är inget klart än....talar om senare var ni hittar den....kommer att va en snäll blogg....men tänker säja det jag har inom mej o det är ju rätt snurrigt ibland...kanske kan jag bena ut det där....hehe,bena ut...ups...nä så ingående blir det nog inte.puss

kommer nog flytta till chaing mai....stå i vattenfallen men nån.....bli blöt  :O

Av Ingelaaaaaa !!!!! - 26 januari 2009 13:18

just tell me when i can come....

and yes , i say yes  ;)

ok. il be back, with my photo i promiced here ,

allright ,yes i´m just looking good...don´t blame me...i can´t do anything about it... ;)

(oh my god :S )

Av Ingelaaaaaa !!!!! - 25 januari 2009 20:06

many things happened...

it is a golden gate in the dark....

kisses and passions in the air....

it is sun and moon,up and down together,

me like.

Presentation


"Kvinnor älskar enkla saker här i livet - män."

Omröstning

คุณศรัทธาในชีวิตภายหลังมรณะ
  ใช่
  ไม่ใช่
 ไม่ทราบว่า
  ฉันศรัทธาต่อท่

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

leta

veckans ord

EMPATI

 


Ovido - Quiz & Flashcards