Alla inlägg den 29 augusti 2011

Av Ingelaaaaaa !!!!! - 29 augusti 2011 11:24

Jag är dålig på uppdatering...vääääldigt dålig.

Men tack ni som tittar in.

jo,jag har mörkt hår och jo jag har klippt mej lite

Det är inte grönt nu Madde men vet inte vad det skiftar i,färgade ju brunt,rött slingor o svart...så är lite melerad o svintoserad...hm måste vänta innan jag gör nått mer för annars går håret av..kanske ska låta det växa ut bara o ha min naturliga färg...hm det kan jag ju lycka till med :D

usch,är sorgsen,någon jag tyckt väldigt väldigt mycket om är död blev inte så gammal...är så sorgligt,kan inte riktigt fatta..jag ska åka till graven för att förstå...vi sågs senast för 9- 8 år sedan och önskade lycka till i livet,vi sa ,hej då med varmt hjärta,strax efter det så dog han tydligen och jag har inget vetat föränns nu...så konstigt sorgligt.

Du kommer alltid finnas i mitt hjärta,jag önskar vi får mötas igen i ett annat liv.

  jag vill spela den låten vi dansade till första gången vi möttes(min för evigt lyckligaste dans),det blev liksom en låt som alltid följde.

Saknar allt med dej,vila i frid söta kära du.

Din i hjärtat för alltid 

önskar så innerligt att du fanns kvar....  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


"Kvinnor älskar enkla saker här i livet - män."

Omröstning

คุณศรัทธาในชีวิตภายหลังมรณะ
  ใช่
  ไม่ใช่
 ไม่ทราบว่า
  ฉันศรัทธาต่อท่

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

leta

veckans ord

EMPATI

 


Ovido - Quiz & Flashcards